Bucurii

sâmbătă, 17 mai 2008


Mă bucur că nu sunt nebun. Mă bucur că trebuie să mă trezesc dimineaţa şi mai ales mă bucur că o fac. Mă bucur când deschid ochii, mă bucur când zambesc... Mă bucur când clipesc. Mă bucur când beau un pahar de apă rece, mă bucur când muşc dintr-un măr... Mă bucur când simt dimineaţa stropii de apă pe faţă... Mă bucur când te văd, mă bucur când te sărut, mă bucur când privesc în ochii tăi şi văd lumină...

Mă bucur când merg, mă bucur când alerg, mă bucur când respir. Mă bucur când mănânc o îngheţată, mă bucur când văd soarele, mă bucur când plouă. Mă bucur când mă ud la picioare, mă bucur când citesc, mă bucur când scriu, mă bucur când vorbesc.

Mă bucur din nimic. Mă bucur din prea mult... Mă bucur că exist, mă bucur că exişti, mă bucur că am părinţi, mă bucur că am fraţi, mă bucur că am bunici, mă bucur că am un câine, mă bucur că am pisică... Mă bucur că văd, mă bucur că aud mă bucur că miros, mă bucur că simt... Mă bucur când mă îndrăgostesc, mă bucur când sufăr... Mă bucur când iubesc... Mă bucur când ating... Ma bucur când gust... Mă bucur când văd un trandafir... când miros o floare. Mă bucur când aud ciripit de pasăre...

Mă bucur când primesc un cadou, mă bucur când ofer ceva. Mă bucur de ziua mea, mă bucur de ziua ta. Mă bucur luni, mă bucur marţi, mă bucur când dorm şi... când voi muri mă voi bucura. Si ştii de ce? Pentru că am trăit şi voi lăsa ceva în urmă. Tu? Te-ai gândit? Mă bucur că sunt viu, acum tu eşti? Ai vreo bucurie? Sau doar tristeţi şi necaz? Gândeşte-te şi spune-mi, aştept...

sursa foto

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP