Bilet

miercuri, 25 iunie 2008

Am şi eu o întrebare şi pentru că nu te pot întreba pe tine, întreb în gol. Întreb aerul poate îmi aude ecoul şi îmi răspunde... de unde atâta indiferenţă? Ce trebuie să fac ca să mă vezi? Să mă vezi că bat la uşa sufletului tău de atâta vreme încât am uitat când am venit. Dacă dai totul şi nu primeşti înapoi nimic, cum se numeşte asta? Ca şi cum ai merge pe un drum fără să ajungi niciodată la destinaţie... 
Nu pot să zic că m-am săturat, pentru că nu pot. Te vreau aşa de tare că nici nu mai am cuvinte să o spun. Şi tu nimic... îmi ceri să am rabdare... am, dar dă-mi măcar motiv să exist. Eu n-am nimic. Mă zbat să găsesc în fiecare zi un motiv să te iubesc mai tare, să compenseze pentru dragostea pe care o primesc. Sunt sărac, nu am nimic.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP