TABAKERA

luni, 27 aprilie 2009

Te uiti la pahar si vezi cum straluceste vinul....optimismul e o boala......o boala care se trateaza cu vin....e dulce....cand il simti prima data pe buze si acru dupa ce ramai doar cu aroma....imi imaginez un patefon si un disc zgariat care se-nvarte.....si se-nvarte.....si cantecul curge asa cum curge vinul in pahar.......nu sti ce te relaxeaza mai tare....vinul sau muzica?.....sau fata de langa tine care nu exista......sau tavanul alb la care nu te uiti.....daca nu-mi arat optimismul nu este pentru ca nu-l am...este pentru ca nu vreau sa mi-l luati voi....puteam sa zic ca glumesc....puteam sa zic ca nu-i adevarat......n-am zis nimic....e cald.....si camera e goala...de-ar vorbi mobila....de-ar spune patul ceva.....de mi-ar sopti fotoliul la ureche........alin....alin.....nu dormi.....esti treaz.......nu e un vis.....e realitate.......rad pentru ca pot.....zambesc pentru ca stiu cum se face.....daca tu nu faci ca mine....te respect.....nu ma imita...pentru ca si eu la randul meu sunt o imitatie proasta a cuiva....deci tu la randul meu vei deveni o imitatie proasta ....poate si mai proasta ca mine........crezi ca glumesc?glumesti....masoara-ti vorbele......nu-mi place sa dau explicatii pentru lucruri clare ca ziua.....si ce daca nu ma intelegi....crezi ca am vrut vreodata asta?cand eu ma chinui in zadar sa te inteleg pe tine....de ce ti-as faca cadouri.....nuuu....viata e prea egoista si s-a hotarat sa nu mai dea de pomana....tangoul e pentru doi......viata ti-o traiesti insa singur......gandurile tale...sunt viata.....si perna e asa moale si pufoasa...si apa curge la dus asa calda si te biciuieste pe spate.....si curge siroaie.....simti talpile ca pe niste bureti....inchizi ochii si totul se invarte cu tine.....si aburul te ineaca.....si stai si asculti melodia din tocul usii....ecoul s-a asezat pe pat si te asteapta......nu vrei sa dormi....nu vrei sa cedezi.....am zis pa?doar o data?.....ultima data?inca nu?e abia dimineata vietii noastre...intelegi nu?nu trebuie sa iti explic din nou....imi plac copiii dar tu nu mai esti un copil.....desteapta-te.....respira....asculta-ma si primeste-ma ca pe o idee.....ca pe o poveste pe care de fiecare data cand o citesti...afli mai mult....si la sfarsit nu sti nimic....ti-e capul greu....ti-e inima grea...dar tu zambesti....nu trebuie sa vada viata tot...poate pana la urma chiar esti fericit si nu stiai.....oare cum ar fi?
"nu inteleg ce zice....dar imi produce o stare de bine incat chiar nu-mi pasa daca ar zice ceva de rau....si raul poate naste bine....o sa simti pe pielea ta"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP