ganduri n+2

joi, 13 octombrie 2011

A venit toamna, acopera-mi inima cu ceva.........sau da-mi caldura, ca am inghetat de tot zilele astea.nu credeam ca mai vine toamna, sau ca urmeaza iarna, nu voiam sa cred, imi placea vara...imi placeau razele de soare care ardeau de ti se lipeau hainele de tine, si acum se lipesc , dar de frig.
Vreau din nou vara, vreau grade multe, vreau sa simt picaturi de transpiratie cum se preling pe spinare si sa ma racoresc cu un jet puternic de apa....acum un jet puternic de apa m-ar transforma intr-o statuie asemeni statuilor grecesti, alb imaculat.Sunt multe de spus, dar nu acum...toate la timpul lor, pana atunci insa....mie nu-mi place toamna

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP