Simfonia unui vis imposibil

marți, 21 iunie 2011

Am mai ascultat melodia asta, am mai auzit versurile astea, am recunoscut acelas ritm si sincer sa fiu, e de rahat.Am ramas proptit intre doua octave, o nota prea grea pentru mine ma tine tintuit pe o scara , nu urc nu cobor, exact situatia mea "preferata".Am zis sa merg cu pasi marunti ca sa nu ma ia cu ameteli, am mers incet si rar, si cu toate astea sunt istovit.Unde e plimbarea aia linistita care mi-a fost promisa?numai vorbe, vorbe dulci infasurate in poleiala dar care au un gust de ciocolata amara si mucegai.Iti vine sa scuipi si sa injuri toti dumnezeii si cristosii si sa iei la bataie pe cineva.Pe cine dracu sa te razbuni ca esti tu idiot?asta e absurd.,greselile tale le platesti tot tu,chiar daca speri sa plateasca altii pentru tine,nu spera.
Ma mie nu-mi place sa port costum.Zau asa.Nu-mi place si pace, nu-mi place sa ma spanzur cu o cravata idioata si oricat de bine am aratat singura data cand am purtat un costum, nu ma intereseaza.Haina face pe om, sunt de acord, dar nu orice om poate purta o haina.
Mai mananc o prajitura mai beau niste lapte, imi fac toate poftele de care am dus lipsa cand eram copil, mi-o traiesc acum si?e mai bine acum decat niciodata.Am zburat, mai sus cica......bis

2 comentarii:

DarkCasseCou marți, iunie 21, 2011 9:47:00 p.m.  

Plimbare liniştită? Suntem copii din visele noastre, prindem aripi, ne prăbuşim şi iar zburăm doar ca să gustăm mereu din acelaşi gust dulce-amărui plin de "mâine" cu aromă de "ieri"...

Chloe joi, iunie 23, 2011 11:14:00 p.m.  

Ba toţi puteţi purta costum.

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP