Tot eu... din nou

vineri, 1 februarie 2008

Veneam mai ieri cu o ditamai oferta, cine vrea să fie pe aici când nu sunt eu... În limba româna cine vrea să-mi fie coleg de suferinţă :P Nu de alta, dar port o greutate imensă pe umeri... Bla, bla, bla...
Mi-a venit o idee ieri. Să transform blogul ăsta în ceva ce poate deveni interesant. Să văd dacă îmi şi iese... Acum cea mai mare curiozitate a mea este să aflu cine şi câţi citesc blogul ăsta. Să văd pentru cine şi cum să fac eu să fie interesant, nu? Aşa că, vă rog, comentaţi, comentaţi, comentaţi. Atâta vă cer, 5 minute din preţiosul vostru timp, să-mi comentaţi. Şi dacă nici acum, când vă rog eu, nu o faceţi...
Nu fiţi fraieri :P Aştept comentarii.

sursa foto

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP