Scurt monolog

joi, 29 mai 2008

M-am trezit de dimineaţă cu gândul la acelaşi lucru, acelaşi gând în fiecare dimineaţă. E frumos, sper să continue. Sincer, chiar îmi doresc. Şi mă trezesc eu de dimineaţă, culmea, azi-noapte am adormit şi târziu...  normal era să mă trezesc obosit. N-a fost asa.
De ce am adormit târziu? Pentru că aşa vreau eu... chiar iubesc la nebunie să adorm târziu, în special atunci când motivul pentru care adorm târziu este cel pe care îl ştiu eu şi mi-am dat seama de ceva azi-noapte. Nu ştiu cum, nu ştiu de ce... îmi place şi mai mult.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP