No name

duminică, 6 iulie 2008

Fiecare clipă în care nu suntem împreună o simt ca pe un foc care arde în inima mea, am nevoie de tine în preajma mea în fiecare zi. Să te am doar pentru mine... 
E ceva la tine, în ochii tăi... tot ce caut găsesc la tine. Tot timpul ăsta, departe de tine, mă omoară. Am nevoie de tine. Vreau să adorm cu tine în braţe, vreau să mă îndrăgostesc de tine în fiecare zi... mereu pentru altceva. Luptăm o luptă în care nu câştigă nimeni. Trebuie să facem ca totul să meargă, mereu se găseşte câte ceva să se pună în calea noastră şi peste toate putem trece... împreună. Când spui că ai încercat totul, mai caută... şi vei vedea că o să găseşti mereu motive să continui. Aşa fac eu, pentru că nimic nu seamănă, cum nu seamănă nici prima dată când ne-am cunoscut cu restul... nici a doua, nici a treia. nici niciodată. 
E patul gol. E camera goala. E sufletul meu gol. Doar tu îl umpli... te iubesc.


sursa foto

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP