Nu ştiu unii ce vrei tu

duminică, 13 iulie 2008

- De ce bei?
- De supărare...
- Ce supărare aşa mare ai tu?
- Eu? Sunt supărat rau...
- De ce? Spune-mi, de ce eşti supărat?
- Sunt supărat că nu mai vine odată.
- Cine?
- Cineva...
- Zi, omule, cine?
- Viaţa...
- Păi viaţa nu vine, se trăieşte...
- Dă-mi să beau.
- Nu-ţi mai dau, ai băut destul.
- Ştii tu cât am băut? Mi-ai numărat paharele?
- Care pahare? Au fost sticle, beţivule!
- Beţiv??? Eu?!? Nuuuuu... tata a fost beţiv, eu doar îi calc pe urme. Hâc...
- Adică mai şi glumeşti pe tema asta? Eşti un nesimţit!
- Fără jigniri că sufăr tare.
- De ce suferi?
- Aveam o sticlă... nu ştiu unde am lăsat-o.
- De aia suferi tu?
- Rău încă...
- Ai familie? Ai soţie? Ai copii?
- Aveam, de dimineaţă. Acum nu ştiu dacă ajung acasă să-i număr.
- Eşti nebun... ai băut în aşa hal...
- N-am băut, am degustat.
- Cât ai degustat? 5 ore?
- Atât a trecut? Ooooo... şi mai puteam. Chiar, de ce am plecat?
- Am plecat pentru că l-ai înnebunit pe săracul barman. Numai probleme faci.
- Eu mă duc acasă.
- Unde te duci??? 
- Nu auzi, omule? Ce ai, eşti mai beat ca mine? Mă duc acasă.
- Păi eşti în faţa casei, ce ai?
- Aaa de aia se potrivea cheia în uşă... nu ştiam eu de ce au vecinii uşa mea... Hâc. Deci asta e uşa mea?
- Da, este a ta.
- Ce uşă frumoasă am... Mai bine intru pe geam să nu fac zgomot... Ştii, nevastă-mea e o scorpie, mereu mă aşteaptă.
- Hai, omule... Hotărăşte-te! Intri sau mai stai?
- Gata, să trag nişte aer în piept, să-mi fac curaj... De unde ai sticla aia?
- Las-o, nu mai bea... Parcă voiai să tragi aer în piept?
- Nu suport aerul ăsta, e rarefiat. Cu alcool îl purific.
- Gata? De aici te descurci.
- Da, mă descurc.
- Am plecat, noapte bună.
- Noapte bună, noapte bună... dar cine eşti?
- Când erai mai mic, îmi spuneai tată...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP