Când nu ştii ce ai şi preţuieşti ce n-ai avut niciodată

duminică, 28 decembrie 2008

Mă uit în ochii pisoiului meu care îmi stă pe piept şi îl întreb de ce am pus titlul ăsta pompos şi ce naiba vreau să scriu... Nu-mi răspunde, mă priveşte suspect şi cu un aer de superioritate şi toarce fără nicio grijă... Ba chiar se întoarce cu spatele, arătându-mi lipsa de atenţie pe care mi-o oferă cu atâta dărnicie.
Nu, nu sunt nebun, nu vorbesc cu animalele şi nici n-am făcut vreo pasiune în a vorbi cu pisici... doar că e singura fiinţă care mă mai suportă la ora asta. Aş putea să urlu la el, să-i amintesc cine l-a văzut atunci pe stradă, zgribulit şi ud, pe timpul ăla aiurea, sub ploaia aia de toamnă... Aş putea să-i spun ca i-am oferit casă, masă, l-am ajutat să crească... dar cum poţi reproşa cuiva că i-ai dat o şansă? Cum poţi reproşa cuiva că i-ai oferit un ajutor fără ca acesta să ţi-l ceară? Ce fel de om ai fi?
Stau întins pe canapea cu laptopul în mână... Privirea îmi e mai mult în ceaţă şi uneori nu mai stau să găsesc sens cuvintelor... Scriu într-un ritm susţinut, dar nu mă gândesc ce scriu. Nu o să mai corectez niciun blog de acum înainte... Am închis ochii... nu pot tasta cu ochii închişi şi... atât. E doar prima parte a unui blog fără subiect încă şi fără sens... Nu-i aşa că a fost interesant?

P.S.: S-a întors „maşina care toarce”.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP