BAC 2011-razbunarea sortii

luni, 4 iulie 2011

Am vazut rezultatele la BAC, asta e adevarul, urmeaza generatii de idioti care habar n-au pe ce planeta traiesc, dar in ce tara.N-o sa spun ca noi vezi doamne eram mai destepti, ca destepti or fi si ei, unii macar, dar sunt batuti in cap, asta e adevarul.
Am dat si eu BAC-ul, l-am dat toti, dar BAC-ul nostru s-a luat, al lor a fost ceva gen misiune imposibila si acum or sa gaseasca zeci de scuze, ca sistemul e de vina, ca profesorii sunt de vina, ca e multa materia, ca e pe mama dracului.Pe vremea mea nu se uita profesorul de romana la tine daca nu citeai macar jumatate dintre opere, matematica faceam 6 ore pe saptamana pentru ca diriginta era de mate si noi nu aveam nimic in comun cu ea,.Nu exista sa nu iei BAC-ul, nu prea treceam eu pe la scoala asa de speriat, dar in anul BAC-ului m-am mobilizat si l-am luat, n-am copiat decat un pic la materia de profil, dar nu era capat de tara, in rest fiecare pe picioarele lui.Ok am dat Bac-ul la sport, dar ca sa-l iau cu zece am alergat pe teren o luna jumate ca sa am rezultate bune, handicapatii astia nu mai fac sport, sportul lor e un Counter Strike sau un Fifa 2011, asta daca nu cumva o noapte pierduta in club e tot sport.
Sincer, isi merita soarta, nu-i compatimesc, a vazut o tara intreaga o noua generatie plina de exemplare lipsite de sens si noima, a caror gandire nu depaseste un pachet de Kent scurt si un Ursus.Sa va fie rusine si sa dea Dumnezeu sa nu luati BAC-ul decat atunci cand o sa stiti sa va stergeti macar la fund.M-am saturat sa va vad la 8 dimineata in baruri beti ca niste retardati si sa faceti coada la planificare familiala pentru ca va mananca pasarica. Daca prostia ar durea, ati plange multi, dar in schimb probabil si acum cand ati dat cu capul de asfalt radeti ca idiotii pe la colturi si va plangeti ce maltratati ati fost voi cu camere de supraveghere si cu profesori pe care ii scuipati la ore si acum nu v-au mai lasat sa copiati.Asta se le fie si amaratilor aia razbunarea, dupa ce va suporta toate fitele si ifosele de copii prostii. Bataia e rupta din rai, ce v-ar mai trebui una buna sa n-o puteti duce.
Generatii viitoare care prevestesc ce viitor sumbru va avea tara asta, suntem blestemati sa ne taiem singuri craca de sub picioare, asta e....al 12-lea ceas a trecut de mult.

Ps:pentru voi copii


14 comentarii:

Chloe marți, iulie 05, 2011 10:49:00 a.m.  

Au fost fraieri care nu au invatat,dar au fost si unii care s-au mobilizat si l-au luat cu nota mare.Fiecare si-a asternut patul cum a vrut,si asa o sa fie si in anii urmatori.Sungt mai multi factori care au condus aici,dar eu,elev fiind,cred ca vina cea mai mare e a tinerilor.

sara marți, iulie 05, 2011 12:46:00 p.m.  

bun de tot filmuletul asta! Te superi daca il preiau?
Cand am dat eu bacul(acum vreo 6 ani)totul era diferit...eu una,cand aud si vad toate cate sunt in tara asta,ma inspaimant.Si nu e corect ca se da vina pe profesor.Ce nu a facut el?Nu i-a pus sa invete?Nu i-a dat lista cu tot ce are de facut?
Totul depinde de elevi.

andreiraduM marți, iulie 05, 2011 3:27:00 p.m.  

vorbeste gura fara minte!

Daca nu au luat Bac-ul nu inseamna ca sunt idioti ci inseamna ca nu si-au umplut mintea cu tot felul de inutilitati care, oricum, nu le vor folosi la nimic.

Societatea, din care faci si tu parte, le-a aratat ca nu conteaza cate lucruri nefolositoare implementezi in creier, ci cat si cum stii sa te descurci in viata.
Mai toti guvernantii sunt niste mediocri, daca nu submediocri.
Jurnalistii ar trebui sa repete gimnaziul, pentru ca greselile de exprimare au devenit pentru ei un lait motiv; presedintele le-a spus ca nu e musai sa treci pe la scoala ca sa ajungi sef de stat... tembeliziunile le tot arata smecheri (fie ca-i numesc cocalari, botezati, biancele botezatilor, afaceristi de duzina cu euroi in banci datorita afacerilor oneroase cu statul, profesori umiliti cu salarii sub venitul uni muncitor calificat etc.) adica, mai pe scurtatura, ca sa ai bani, o viata de succes, nu e musai sa ai scoala, ci sa fii versat, smecher, tupeist.

Limbajul pe care-l folosesti nu dovedeste ca ai luat bacalaureatul ci ca ai ceva resentimente acumulate.
Handicapat este omul care a trecut de 18 ani si nu poate avea o privire de ansamblu, coerenta, a societatii in care vegeteaza.

alin marți, iulie 05, 2011 7:08:00 p.m.  

Sunt de acord cu tine ca scoala are in ansamblul ei o parte de informatie inutila si care nu va fi niciodata utilizabila in afara spatiului ei, dar, dupa umila mea parere de simplu muritor, pentru a lua BAC-ul nu este nevoie sa detii toate aceste cunostiinte.Daca ne luam dupa cateva exemple de lucrari de limba romana ale unor elevi,ei n-ar fi trebuit sa ajunga niciodata in clasa a 12-a sau sa dea vreodata BAC-ul.Sub supraveghere sau nu, acel numar de 600 de elevi care au incercat sa copieze, spune ceva, spune ca de multa vreme copierea la examene este o practica, atat in liceu cat si in facultate.Undeva, candva , asta trebuie stopat, sa fim sinceri si onesti, nu este obligatoriu sa luam toti BAC-ul, nu este obligatoriu sa facem toti o facultate si nu este obligatoriu sa o si terminam toti.Este nevoie de fiecare undeva, este o conceptie gresita cum ca daca nu ai facultate esti un idiot, asa ca hai sa fim corecti, hai sa nu mai ajunga la facultate toti retardatii, hai sa nu o mai termine toti copiii de bani gata care isi platesc trecerea din an in an, hai sa nu mai ajunga doctori si profesori si orice altceva vrei tu, oricine.E pacat....

Govor Cristina (after-the-summer-rain) marți, iulie 05, 2011 9:06:00 p.m.  

pt andreiraduM.. daca materia este plina de lucruri inutile.. le ce mai pierdeti vremea cu liceul? ??? sau preferati ca liceul sa ii invete pe elevi cum sa de a spaga, cum sa fure, cum sa ajunga curva de doi bani si vedeta manelista???
vina profesorilor este pentru ca le-a permis unor analfabeti sa promoveze pana la bac... sa nu mai zicem ca profesori buni sunt din ce in ce mai putini... am dat bab-ul in 2000 si nu am copiat la nimic.. am ales istoria Romaniei .. nu sport.. am fost prima generatie cu 6 examene si nu a murit nimenni... la 18 ani nu stiam ce inseamna nopti pierdute in cluburi, nu aveam grija sarcinilor nedorite (si am fost intr-o clasa cu 18 fete) .. nu ne interesa sa purtam haine de firma si nici sa ne indreptam parul la salon ... O GENERATIE DE COPII PROSTI , OPORTUNISTI SI DE BANI GATA...

andreiraduM marți, iulie 05, 2011 11:12:00 p.m.  

@after-the-summer-rain, tu "la ce ai pierdut vremea cu liceul"?... desi firsc ar fi fost sa scrii: de ce ai pierdut vremea cu liceul nu "la ce ai pierdut"?
:)
Da, sunt de acord ca exista o vina a profesorilor ca au preferat sa ia spaga grasa pentru a trece elevii clasa.
Dar si ei trebuie sa aiba o viata decenta, nu?!
Nu poti remunera un profesor cu un salariu mult sub salariul unui muncitor!

Analfabeti nu sunt, sunt agramati.
Exista o diferenta... "profunda"!
Si Vanghelie este agramat, insa e primar.
Si ministrul mediului este agramat, dar e ministru.
Si presedintele este agramat, dar este presedinte.
Si ministrul educatiei este agramat, si totusi este MINISTRUL EDUCATIEI!

Generatia aceasta de copii "prosti" este cea pe care am caldit-o noi, generatia de parinti "prosti"!
Totul este un "lant al slabiciunilor". In cazul in care mergi cu gandirea dincolo de suprafata.
In 2000 nu aparuse bianca lui Bote,nu aparusera asistentele siliconate si nici baietii de bani gata cu masini luxoase cumparate de tatii care fac afaceri cu statul!
Inainte de a deschide gura, incercati sa ganditi.
A arunca cu vorbe nu denota inteligenta, poate doar frustrare!
Bac-ul nu este un test al inteligentei, ci al pregatirii (adica insusirea unor cunostinte).
Faptul ca tu ai luat bac-ul nu denota ca esti inteligent, ci ca ai tocit suficient cat sa treci acel examen.


@alin, iata ca printre cei 600 (de "spartani") au fost si olimpici!
:)
Banuiesc ca daca ai fi pus in ipostaza de a sustine acelasi examen pe care l-au tinut "idiotii" l-ai fi picat si tu cu brio. As pune pariu.
Este corecta ideea "hai sa nu mai treaca toti bac-ul", insa pana la "hai" sa dezvoltam un invatamant de calitate, in sensul de a deschide scoli profesionale, unde elevul nu este obligat sa invete toate rahaturile care nu-i vor folosi niciodata, sa invete o meserie.
Sa platim profesorii adecvat.
Sa nu mai schimbam programa scolara functie de interesele celor aflati la putere.
Sa nu desfiintam scoli si sa-i obligam sa invete cate 40 in clasa... pentru ca nici Draqu nu ar putea sa se ocupe de toti 40, cum au facut-o surorile cu cei 13 elevi. ETC.
Sunt multe de rezolvat pana la "hai sa-ul" tau.

Pana la a-i "complimenta" cu "retardati", "handicapati" sa citim mai inainte cati dintre oamenii pe care azi in consideram savanti, academicieni, filozofi... cu renume (din oricare alte domenii) au trecut cu brio prin scoala!
:))
In alta ordine de idei... gandesti eronat. Copii de bani gata vor avea suficiente parghii de a trece peste toate impedimentele puse de ministrii submediocrii... in Romania totul se rezuma la "money is power", fie ca vrem, fie ca nu vrem!

Aceasta postare, cat si comentariile vin sa completeze tabloul societatii romanesti. Nu gandim, dar vorbim!
Mult. Vorbim mult si prost.
Si mai si gesticulam. Aratatorul este intotdeauna pregatit sa-i arate pe prosti, pe retardati, pe oricine... doar pentru a ne convinge ca noi suntem altfel.
Suntem destepti, frumosi, onesti, civilizati, educati, culti etc.
Un raid prin blogosfera si ramanem siderati. Toti in virtual suntem la... superlativ!
O Romanie plina de romani minunati.
:))

DarkCasseCou miercuri, iulie 06, 2011 9:45:00 p.m.  

O societate bolnavă, o mentalitate bolnavă, un rezultat pe măsură. Nu ştiu cum se măsoară inteligenţa (şi NU, IQ NU este o nouă lălăială live sau un nou bass de club), dar ştiu că generaţiile de azi au pierdut contactul cu realitatea. Sunt generaţii pentru că se pare că prostia este contagioasă. Nimeni nu este perfect, nici noi nu am fost la vremea noastră. Dar pe vremea noastră se discuta dacă intrăm în bac şi ce notă luăm odată ajunşi acolo. Nici noi nu ne omoram cu prezenţa la şcoală sau cu învăţatul, nici noi nu credeam că totul o să ne fie de folos. Dar... Şi aici urmează un DAR care ar distruge Terra dacă ar fi sub forma unui asteroid... Dar noi aveam încă acea responsabilitate în mintea noastră, ne susţineam cu tărie convingerile şi eram spăşiţi când greşeam. Generaţia actuală plânge dar nu regretă. Generaţia de profesori închide ochii şi aruncă pisica în curtea altora. E o vină împărţită: generaţia veche coruptă de bani şi ignoranţă, generaţia nouă lipsită de responsabilitate, societatea care reinventează pe zi ce trece decadenţa... E o generaţie fără conştiinţă, tocmai de asta sunt vinovaţi şi din cauza asta vor gusta din amarul inconştienţei lor la fiecare pas... BAC-ul e doar începutul..."This ain't no technological breakdown, this is the road to hell"ştiu cum se măsoară inteligenţa (şi NU, IQ NU este o nouă lălăială live sau un nou bass de club), dar ştiu că generaţiile de azi au pierdut contactul cu realitatea. Sunt generaţii pentru că se pare că prostia este contagioasă. Nimeni nu este perfect, nici noi nu am fost la vremea noastră. Dar pe vremea noastră se discuta dacă intrăm în bac şi ce notă luăm odată ajunşi acolo. Nici noi nu ne omoram cu prezenţa la şcoală sau cu învăţatul, nici noi nu credeam că totul o să ne fie de folos. Dar... Şi aici urmează un DAR care ar distruge Terra dacă ar fi sub forma unui asteroid... Dar noi aveam încă acea responsabilitate în mintea noastră, ne susţineam cu tărie convingerile şi eram spăşiţi când greşeam. Generaţia actuală plânge dar nu regretă. Generaţia de profesori închide ochii şi aruncă pisica în curtea altora. E o vină împărţită: generaţia veche coruptă de bani şi ignoranţă, generaţia nouă lipsită de responsabilitate, societatea care reinventează pe zi ce trece decadenţa... E o generaţie fără conştiinţă, tocmai de asta sunt vinovaţi şi din cauza asta vor gusta din amarul inconştienţei lor la fiecare pas... BAC-ul e doar începutul..."This ain't no technological breakdown, this is the road to hell"

sara miercuri, iulie 06, 2011 9:54:00 p.m.  

De ce vorbesti la plural?"destepti, frumosi, onesti, civilizati, educati, culti,etc",Efectul de turma trebuie ras de pe fata Romaniei,asta e parerea mea.In comentariu de mai sus vroiam sa spun ca totul depinde de fiecare in parte,vina,orice fel de vina, nu este decat a persoanei in cauza.

Eu si cu mine insami ma prezint la examen,iau nota pe care am meritat-o,pentru care m-am pregatit si punct,nu?De ce?Pentru ca sunt adult,am dreptul si,repet,si responsabilitatea de a invata.Trebuie sa ma gandesc singura la viitorul meu.Oricare elev de clasa terminala ar trebui sa faca acest lucru.

andreiraduM miercuri, iulie 06, 2011 10:46:00 p.m.  

@sara, pana sa devii adult, ai fost adolescent.
Si pun pariu cu tine ca nu ai fost adolescent responsabil.
Parintii tai au fost responsabili! Profesorii tai au fost responsabili
Si aici este o diferenta, nu?!

De ce vorbesc la plural?
:)
Pentru ca generatiile mai in varsta se trezesc mereu sa vorbeasca de rau generatiile mai tinere. E un perepetuum mobile romanesc, autohton!
Daca citesti comentariile celor care au trecut de bac cu ceva ani in urma, vei descoperi ca toti au fost responsabili, au trecut bacul, au fost "muc si sfarc", nu au copiat ci au muncit foarte mult.
Verbalizand, desigur!
:)
Iar concluzia este ca tot virtualul este plin de "destepti, onesti etc." Tu faci parte din acea "turma"!
Nu este meritul tau ca ai fost responsabila si ca ai trecut un Bac, ci meritul parintilor, meritul profesorilor.
Daca era dupa tine, purtai pank si te duceai la discotecile care difuzau muzica anilor tai...
Analizand textul tau mai c-as lasa prsupunerea sa-si faca de cap spunandu-ti, nu esti adult inca! In jur de 20 si ceva de ani, nu mai mult de 25.
:))
Cine vorbeste "comunica si se omunica" (cum spunea T. Vianu)

Daca lasi un copil sa creasca dupa bunul lui plac, fara reguli, fara educatie, fara exemple, fara explicatii... vei vedea cat de responsabil va fi din propria lui initiativa.
A fi responsabil presupune in prealabil a sti ce-nseamna sa fii responsabil.
A sti ce-nseamna sa fii responsabil presupune a avea exemple permanente, vii, in preajma pentru a invata aceasta notiune, aceasta manifestare umana!
Dar... noi suntem mai cu mot!
Nu stim sa ne exprimam, dar stim sa ne supraevaluam in fata celor care par mai slabi!
:))

andreiraduM miercuri, iulie 06, 2011 10:54:00 p.m.  

@DarkCasseCou, salut!
Sa folosesc unitati lexicale conforme cu limbajul tau?
Dap!
Te intreb: pe bune?!
Esti responsabil?
Si Sara este responsabila, si proprietarul blogului este responsabil...si alte milioane ca tine.
Paradoxal. E plina Romania de responsabili si oameni capabili, insa Romania se scufunda intr-o groapa comuna numita fiasco!
Cum iti explici acest paradox?!

... aaa
apare si "alter egoul tau" imediat:
"generaţia veche coruptă de bani şi ignoranţă, generaţia nouă lipsită de responsabilitate, societatea care reinventează pe zi ce trece decadenţa... "
:)
Pai hotaraste-te, din care generatie faci parte?
Despre care "noi" vorbesti?
:)
Sau "a fi" se conjuga numai la trecut, prezentul este lipsa.
In sensul
"noi am fost responsabili", dar nu mai suntem...
acest lucru elimina paradoxul sau macar il eludeaza.
:)
Ganditi fratilor inainte de a vorbi!
Cu "oua lexicale" poate arunca si boschetarul abandonat inca din fasa in bratele statului, crescut la orfelinat si nenorocos de a fi crescut de niste surori de caritate cu constiinta!

DarkCasseCou joi, iulie 07, 2011 6:35:00 p.m.  

Generaţia bunicilor şi părinţilor nostrii ne conduce. Generaţia noastră acumulează experienţă şi pune în mişcare economic. Generaţia tânără ne va urma. Sunt responsabil pentru ce muncesc la serviciu(semnez pentru ceea ce fac şi sunt tras la răspundere dacă greşesc), sunt responsabil pentru cum mă comport, pentru familie... Şi nu sunt singurul, dar mulţi din cei care vor să schimbe ceva întâmpină piedici, o parte alegând să părăsească ţara. Cât despre situaţia de la examen... Mi se pare penibilă scuza "nu am putut să copiez"... Îmi cer scuze pentru eventualele "ouă", dar acesta e modul meu de a scrie, acestea sunt opiniile mele)Generaţia bunicilor şi părinţilor nostrii ne conduce. Generaţia noastră acumulează experienţă şi pune în mişcare economic. Generaţia tânără ne va urma. Sunt responsabil pentru ce muncesc la serviciu(semnez pentru ceea ce fac şi sunt tras la răspundere dacă greşesc), sunt responsabil pentru cum mă comport, pentru familie... Şi nu sunt singurul, dar mulţi din cei care vor să schimbe ceva întâmpină piedici, o parte alegând să părăsească ţara. Cât despre situaţia de la examen... Mi se pare penibilă scuza "nu am putut să copiez"... Îmi cer scuze pentru eventualele "ouă", dar acesta e modul meu de a scrie, acestea sunt opiniile mele)

sara joi, iulie 07, 2011 10:00:00 p.m.  

Poate ca ai dreptate,parintii m-au ajutat.Problema se pune astfel: Ce s-a intamplat cu parintii din ultimii ani?Ei de ce nu mai ajuta copiii?
Sunt mii de intrebari pentru care nu se gasesc raspunsuri in situatia actuala a invatamantului romanesc.Poate ca,exact cum ai spus tu,vorbesc fara sa stiu despre ce,asa ca lamureste-ma tu cine poarta pe umeri aceasta vina?

andreiraduM vineri, iulie 08, 2011 11:01:00 p.m.  

:)
Bun regasit, tuturor!

@sara, de ce trebuie sa cauta culpa? De ce nu cautam cauza?!
De ce romanul (indiferent din ce generatie face parte) se grabeste sa caute vinovati si sa-i arate cu degetul?
Cauza? Care este cauza acestei situatii?
Este una destul de clara, chiar daca are complexitatea ei.
Este un "lant al slabiciunilor", daca vrei sa-i spunem asa.

1. parintii nu se mai ocupa de copii pentru ca sunt preocupati cu jobul, cu castigarea unui ban in plus sau cu... ridicarea "carierei" - bani - responsabilitate;

2. profesorii nu-si mai fac datoria de profesori, prefera sa ia bani sa-i treaca clasa, sa-i promoveze asa nestiutori cum sunt. Nu le pasa ca scot pe banda rulanta oameni nepregatiti sub niciun aspect, sunt preocupati sa-si rotunjeasca veniturile atat de mici (fie prin spaga grasa pentru a-i trece clasa, fie prin meditatii la gramada) - bani - responsabilitate;

3. societatea civila ca nu ia niciun fel de atitudine pentru modelul execrabil pe care-l prezinta si reprezinta clasa politica (de la Basescu citire au inteles elevii ca nu trebuie prea multa carte sa ajunga presedinti; de la Vanghelie vorbire au inteles ca nu e musai sa stii sa vorbesti ca sa ajungi primar; de la ministrul mediului, de la ministrul invatamantului etc. Exemplele sunt inepuizabile ... pana la cocalarii cu masini de lux care eludeaza toate legile si prospera) - bani - responsabilitate;

Conchid: daca nimeni nu are interesul ca societatea romaneasca sa-si revina din marasmul acesta bananier in care am intrat, vor fi fiind de acum incolo numeroase generatii "sacrificate" prin diferite metode.
S-a implementat un sistem foarte interesant, priveste-l in toate aspectele lui, analizeaza cum functioneaza si trage concluzii cand crezi ca ai cuprins macar 3 sferturi din intelesul si mersul lui. Vei fi socata sau poate nu!
Cei ce vor reusi vor fi foarte putini si foarte norocosi.
:)

andreiraduM vineri, iulie 08, 2011 11:11:00 p.m.  

@DarkCasseCou, te salut!
:)
Imi asterni zambetul... ironic pe chip!
Generatia noastra nu acumuleaza nimic benefic. Cei ce vor ajunge (din generatia noastra) vor fi fiind deja scoliti pentru a face nu ceea ce trebuie pentru tara, ci pentru o gashca, indiferent de culoarea ei.
Generatia noastra e absenta cu desavarsire, iar cei ce sunt studenti acum habar nu au ce se intampla cu tara aceasta, cu ei insisi!
:)
Or fi fiind responsabili, dar cum ziceai si tu... la nivel micro. Fiecare isi protejeaza cuibul, functia, statutul, venitul... facand cate compromisuri va fi fiind nevoie sa faca.
Nimeni nu are curajul sa "ia taurul de coarne", intotdeauna va gasi acel "nimeni" argumente si justificari!

Azi "generatia noastra" intampina piedici, maine aceiasi generatie va fi in postura de a pune ea piedici.
Observam acest lucru cu conditia ca obiectivismul sa ne insoteasca de-a lungul vietii; daca adevarul este imbratisat de minte; daca avem curajul sa privim realitatea in fata!
Mai vorbim peste 20 de ani.
:))
Din generatia noastra ies varfurile precum uleiul, la suprafata, si sunt colectate de marile corporatii, de partidele aflate la guvernamant si printr-un hocus-pocus... se vor transforma in niste titirezi, se vor invarti (cu tot cu inteligenta lor) EXACT asa cum vor dicta "owners"!
:))
O seara faina.
Pana cand tartacutele romanilor nu se vor desfunda de borhotul de sute de ani transmis din generatie in generatie, Romania tooot la vale se va duce (cand zic "borhot" ma refer la "fiecare pentru el", "sa moara si capra vecinului", "bine i s-a intamplat aluia", "razbunare" etc.)

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP