Ganduri simple

duminică, 7 august 2011


Ce inseamna sa regreti? inseamna sa recunosti ca ai gresit.Dupa atata timp, nici macar nu mai conteaza.Ma simt norocos ca pot sa respir, sa dorm si sa visez, altii n-au norocul asta.
Am energie cat pentru patru oameni chiar daca uneori nu pot. Dupa un timp te obisnuiesti sa mergi inainte, uneori tragi tare alteori mergi din inertie, obosesti si te ridici din nou, nu stiu cum este sa mergi inapoi, eu nu privesc spre trecut.
Nu stiu daca imi doresc ceva, daca as fi corect as merita multe, dar nu stiu daca sunt dispus sa muncesc atat sa le am, mancare pe masa, un acoperis prin care sa nu ploua si un pat din care sa nu cad , in rest toate celelalte mi se par rasfaturi ale vietii pentru care voi fi vesnic recunoscator.
Am invatat sa apreciez viata, sa apreciez oamenii, sa apreciez clipa, din pacate am invatat toate astea pe calea cea grea, am pierdut, am lasat dar niciodata n-am uitat si nici nu voi uita vreaodata, insa niciodata n-o sa regret, n-o fac pentru ca vreau sa dovedesc ceva, o fac pentru ca stiu sa pierd, sunt fair play.
Daca fericirea s-ar masura in clipe atunci sunt fericit, daca insa clipele se vor injumatatii nu stiu daca voi mai fi in stare s-o recunosc.Unde nu mi-a iesit din prima, unde am gresit, unde am esuat lamentabil, nu-mi pare rau, imi pare rau doar acolo unde nu voi mai avea si o a doua sansa sa repar , dar asta e viata, cere si ti se va da, daca nu ti se da ia-ti singur , daca nu esti in stare sa iei, obisnuieste-te cu ideea ca cineva trebuie sa si piarda.
Iubirea?misterul piramidelor mi se pare o joaca de copil pe langa iubire.Descifrarea dorintelor unei femei o vesnica  dilema, dar interesant este ca nu cedam, niciodata.Intr-o seara de vara, sa te pierzi in bratele calde ale unei femei pe o banca undeva unde lumina este prea lenesa sa te caute e un vis adolescentin pe care l-am pierdut, banca e tot acolo, vara e in fiecare an, eu nu mai sunt ce am fost, nici macar adolescent.
Cand m-am uitat ultima data la buletin am zis ca am imbatranit, cand mi-am adus aminte de trecut am realizat ca gresisem, eu am imbatranit de mult.
 Si la sfarsit in tonul tragic si disperat in care gandurile par sa navaleasca pe usa  larg deschisa a vietii, e prea cald sa gandesc.....abia mai pot sa traiesc, e destul acum.



sursa foto

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP