Simplu

luni, 16 iunie 2008


Dacă te trezeşti într-o dimineaţă şi nu te gândeşti la ea, eşti nebun... Din când în când închizi ochii doar ca să ţi-o imaginezi zâmbind... şi e aşa frumoasă, ca şi cum ar fi exact ce căutai, ca şi cum ar fi exact ce voiai. Şi nici nu mai ştiu de câte ori te-am prins vorbind cu ea la telefon, eşti îndrăgostit, se vede. Se vede în ochii tăi, se simte în vocea ta, se observă în felul cum te comporţi. Acum ce faci? Te gândeşti la ea? Ce surpriză... nici nu mă aşteptam la altceva. 
În clipa asta mă gandesc la tine şi încerc să mă comport ca şi cum n-ar fi aşa, dar nu pot... mi-e dor de tine. Şi încerc să aberez, dar nici asta nu pot :) E numai vina ta... şi-mi pare bine. Îmi pare bine de multe lucruri, atât de multe că mi-ar trebui o zi să le ştii pe toate. De fiecare dată când te îndrăgosteşti sau iubeşti spui că niciodată n-ai mai iubit aşa şi niciodata nu vei mai iubi la fel şi, totusi, nu e aşa. De fiecare dată găseşti mai mult şi asta nu e romantism, iubirea mea. Asta e viaţa. Astea sunt sentimente. Sunt sentimente şi în mine şi în tine, numai că nu s-au găsit încă în acelaşi loc. E timp... dacă acorzi timp şi dacă acord timp, e timp pentru toate, dacă vrei să le faci pe toate. E soare şi mă gândesc la tine şi asta e tot ce contează. Restul sunt vorbe, vise şi lucruri care nu se pot exprima...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP