Ce-mi lipseşte?

duminică, 1 iunie 2008

Uneori, în viaţă, îmi lipseşte ceva. Stau şi mă gândesc... oare ce? Ce mi-ar schimba viaţa atât de mult încât să merite să caut? Şi după mult timp am găsit. Am găsit ce-mi lipsea... indiferenţa. Ăsta era marele secret al fericirii unui om, indiferenţa. Asta era tot şi eu am căutat atâta timp? Dacă aş fi indiferent, nu mi-ar păsa de tine. Dacă aş fi indiferent, nu mi-ar păsa când vrei pe cineva să te asculte. Dacă aş fi indiferent, nu te-aş face să zâmbesti. Dacă aş fi indiferent, aş face totul după bunul meu plac. Oare cum ar fi? Spune-mi tu, cum e? Vrei?


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP