Amintirile unui palat surd

marți, 23 februarie 2010

O să-mi uiţi ziua de naştere, o să uiţi culoarea ochilor mei, o să uiţi ce parfum aveam şi pe urmă o să treci pe lângă mine pe stradă fără să mă vezi.
O să uiţi privirea aia care te urmărea până la ziuă, centimetru cu centimetru din pielea aia fină şi mătăsoasă, o să uiţi atingerea degetelor alea pe care le sărutai cu atâta dragoste.
O să uiţi vocea care te liniştea când te durea capul seara, o să uiţi cuvintele ce sunet aveau când îţi citeam poveşti cu capul pe pieptul meu.
O să uiţi îmbrăţişarea mea caldă, o să uiţi zâmbetul meu care te făcea să vezi soarele printre picături mici şi sărate de ploaie, lacrimile tale.
O să uiţi gustul buzelor mele şi cât de dulci ţi se păreau chiar şi atunci după ce le aveai înmuiate în îngheţată.
O să uiţi de mine, o să uiţi de noi, o să uiţi de zile şi nopti ce se prelingeau parcă pe pervazul ferestrei, aşteptând să vină dimineaţa sau seara.
O să uiţi clipe, o să uiţi ore, o să uiţi vise, o să uiţi tot ce am adunat în atâta timp.
O să uiţi toate sentimentele pe care le-am adunat în ceşcuţa aia mică de cafea, scrise pe bileţelele alea minuscule, făcute din poleiala de la ciocolată.
O să uiţi că ai plâns cu mine, o să uiţi că ai râs cu mine, o să uiţi că m-ai dorit, o să uiţi că m-ai iubit, o să uiţi că eram totul pentru tine şi erai totul pentru mine.
O să uiţi ceara se prelingea din lumânările alea mici cu care ne înconjuram când te strângeam în braţe şi îţi exploram corpul.
O să uiţi, aşa cum se uită toate ce trec prin viaţa unui om. O să uiţi ce a fost, o să uiţi ce am avut, o să scoţi totul din minte şi o să înlocuieşti cu altele noi, dar care nu sunt ale mele, ale noastre.
O să uiţi, o să pierdem tot... sau nu?

Uuuuufff... Ce noroc! E doar un vis urât :) Te iubesc, dragostea mea, dacă nu o ştii tu, dacă nu o ştiu eu, dacă nu o ştie nimeni, o ştie cerul care se uită la noi în fiecare zi, o ştie apa care îmi udă faţa în fiecare dimineaţă, o ştie periuţa de dinţi care îmi freacă dinţii în fiecare dimineaţă şi seară, o ştie patul în care dorm în fiecare noapte, o ştie camera în care stau în fiecare zi, o ştie floarea pe care am mirosit-o, o ştie scrisoarea pe care ţi-am scris-o, o ştie inelul pe care ţi l-am dat şi pe care l-am sărutat, o ştiu pietrele peste care am călcat şi o ştie timpul. Şi timpul, draga mea, ştie cel mai bine.
Încă o dată , să ştii că te iubesc, ţi-o spun ieri şi azi şi mâine, şi n-am nevoie de o zi anume să-ţi spun asta, îmi place să ţi-o spun mai ales noaptea, când dormi. Don't u hate Valentine's Day? :P

Pentru iubita mea, Ionela
înainte de şi după Valentine's Day, 
mereu va fi la fel, dragostea nu se schimbă pentru o zi...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP