Am picat la examen

luni, 8 martie 2010

Am picat la examen. Am picat la examenul numit femeie. Începusem să cred că înţeleg ceva, dar e greu. E atât de greu să te concentrezi. Dacă în viaţă înveţi din greşeli, atunci eu sunt un maestru. Am greşit mult. Căutam atât de mult să înţeleg lucruri imposibile, cum ar fi iubirea, cum ar fi sentimentele, cum ar fi greşeala, cum ar fi dorul, dar sentimentele nu pot fi înţelese şi durerile astea de cap nu-mi mai dau pace. Cum te întorci acolo unde era frumos şi bine? Cum ajungi în Rai din Purgatoriu? Pe unde să o iei? Sunt în faţa ta infinite drumuri pe care le poţi alege, dar unde e drumul tău?
E frig şi e intuneric in sala asta de asteptare numita tinerete.Vreau sa fiu batran,sa-mi numar zilele si sa le pretuiesc cu adevarat,vreau sa stau pe un fotoliu pe o terasa micuta,la umbra unor duzi,cu iubirea vietii mele alaturi si cu un pahar de limonada facuta in casa cu bucati mari de lamaie si soc.Vreau sa stau acolo intr-o zi de vara si sa privesc cu ea asfintitul si sa ne aducem aminte de viata noastra.Vreau sa tin in poala un album cu fotografii si sa-mi vad viata in filele lui.Vreau sa o tin de mana pe ea,sa-i simt caldura si sangele biciuind pielea,vreau sa-i simt pulsul,bataile inimii care mi-au stat alaturi la bine si la greu.O sa fiu fericit,daca va fi asa.
Imi vad batranetea ca pe o izbavire.
Dar am picat la examen,am pierdut intelesul cuvintelor,siruri intregi mi s-au perindat prin fata si eu le-am privit in gol,fara sa inteleg nimic.N-am raspuns la nimic.Aveam.Le-am pierdut pe undeva si nu le mai gasesc.
Oare asa a fost sa fie?De obicei viata are ritmul ei,suferi,gusti fericirea,inveti ce inseamna suferinta si abia apoi primesti fericirea cu adevarat.Sa fie o regula general valabila?Sa fie asta speranta mea?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP