Drum de noapte

luni, 2 august 2010


Traiesc intr-o lume in care nu ma regasesc.Pribeag intre visele mele si dorintele voastre.Nu sunt facut pe masura capacitatii mele si n-am avut niciodata aspiratii sa-mi depasesc conditia.Sunt om mai presus de toate si imi ispasesc pacatul stramosesc,acela de a nu fi perfect, dar inzestrat cu darul de a fi bun in a face din defecte , calitati. Am cunoscut multe sentimente pana acum si sunt sigur ca de le-as fi cunoscut pe toate, cineva ar fi inventat altele noi doar ca sa ma tina ocupat.Am fost o dezamagire pentru toti si nu ma mandresc cu asta, dar am invatat sa apreciez momentele in care ma fac sa ma simt cineva.Am invatat ca dragostea iti da viata si ca minciuna iti distruge aceasi viata de care te bucurai..Am invatat ca o vorba spusa doare mai tare decat orice palma si lasa o rana mai adanca decat orice cutit infipt in inima.Am invatat sa ma bucur de vise, pentru ca acolo nu sunt niciodata dezamagit sau trist.Am inteles ca gandesc mai repede decat vorbesc si niciodata nu apuc sa spun tot, insa uneori imi pare rau ca nu reusesc sa tac.Fac promisiuni pe care mai apoi nu le tin,ce spune asta despre mine ca om?
Fara cuvant nu existi.
Am inteles ca exista barbati si femei, ca barbatii au penis si femeile vagin, insa nu i-as spune niciodata unei femei pizda.M-am gandit de multe ori la moarte,inainte si dupa.Nu e o solutie, dar uneori este izbavire.Nu cunosc fericire mai mare decat somnul.Fara sex as trai ,dar fara somn niciodata.Imi place apa cand fac baie, dar nu stiu sa inot.
Dragostea m-a format , dar iubirea ma face barbat.Am invatat multe dar stiu ca inca foarte multe imi sunt nefolositoare.Si dupa tot ce am invatat simt ca nu stiu nimic.
Sunt blestemat.O viata am si nu stiu ce sa fac cu ea.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP