Visul meu

luni, 9 august 2010



"Tocmai posibilitatea de a-ti implini visele face viata sa fie interesanta"  Paulo Coelho-Alchimistul

L-am citit si asta mi s-a parut cel mai important lucru de retinut.E real si ni se aplica.Am o gradina de vise in care sadesc in fiecare zi cate unul, unele mi-au inflorit, altele s-au ofilit,pe unele abia le-am plantat,daca voi fi un gradinar bun o sa le admir pe toate cand vor inflori, daca nu o sa simt gustul amar al dezamagirii si voi sti si cine e de vina.....eu.Oricat de mic, oricat de neinsemnat ar parea un vis, in esenta lui este si ramane sub orice imprejurare un vis, neinsemnat este doar pentru aceia ce nu-i cunosc insemnatatea.

Ne umplem mintea de vise,
ne umplem sufletul de vise, ne umplem corpul de vise, ne umplem viata de vise, zi si noapte suntem fabrici de vise constient sau inconstient .Visele sunt copiii nostrii, in care ne punem sperante, ambitie, curaj, determinare si tone de energie. vise care ne dezamagesc si care ne dau aripi, vise pe care le iertam ca ne parasesc si vise care se intorc la noi mereu,obsesiv.
Visele sunt secretele noastre,pe care le tinem in camarute mici si neincapatoare, si cand se implinesc o fac intr-o explozie solida de fericire.

Tineti-va visele ascunse, protejati-le si nu renuntati la ele oricat de imposibile ar parea, treceti peste dezamagiri si luati-va energia din urmatorul vis, care e acolo,asteapta sa-l simti, sa-l lasi sa-ti patrunda fiinta cu dorinta.

Inchide ochii, stinge lumina si cauta-ti visul........e acolo, te asteapta

2 comentarii:

Andreea luni, august 09, 2010 9:42:00 p.m.  

Aş vrea şi eu să pot să-mi îndeplinesc visul dar momentan nu pot.

alin marți, august 10, 2010 7:07:00 p.m.  

nici un vis nu e imposibil.....

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP