Cine sunteti voi?

luni, 7 martie 2011


Ma uit in fiecare zi pe statcounter si va vad.
Va vad cum intrati, cand, de unde....vad ce cititi, vad ce recititi, vad cat timp stati citind.
Dar nu va cunosc, nu stiu ce fel de oameni sunteti, nu stiu cum sunteti...mi-ar placea sa stiu....cine sunteti voi?
Mi-ar placea sa va cunosc macar atat cat ma cunoasteti voi pe mine....orice e mai bine decat o statistica, eu sunt pentru voi un nume, voi sunteti pentru mine numere, nu toti, dar marea majoritate.Urasc anonimatul, asa ca daca simtiti nevoia, iesiti din anonimat, mi-ar placea sa stiu....acelasi...cine sunteti voi?

5 comentarii:

sara marți, martie 08, 2011 3:17:00 p.m.  

Vad ca sunt prima.Cu ce sa incep?Eu sunt o educatoare simpla,careia ii place sa citesca bloguri. :-)
Si mai sunt si varsatoare si imi plac foarte mult desenele tale(am o latura mai artistica...dar cam fara talent).

alin miercuri, martie 09, 2011 8:16:00 p.m.  

ma bucur ca esti varsatoare:))altceva mai bun n-am gasit:P

ofelia,  duminică, martie 13, 2011 6:49:00 p.m.  

Buna...sunt inca o fiinta vie careia ii vin ca o manusa vorbele din numele blogului tau.
Imi place mult sa citesc si incerc sa trec peste singuratatea in 2 traind franturi din gandurile tale, ale voastre, cei care va asterneti sufletul pentru noi, mine.

sara miercuri, martie 16, 2011 7:59:00 p.m.  

Varsatorilor le place arta,iar blogul tau nu face exceptie...este o bucatica dintr-o pictura pe sufletul meu.La asta ma refeream.
:-)

alin miercuri, martie 16, 2011 8:24:00 p.m.  

Sara iti multumesc pentru laudele tale:) si ma simt magulit, dar sper sa nu fie mai mult decat sunt:)

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP