Flori de menta

duminică, 13 martie 2011

Colturi de piatra stralucind in lumina palida a soarelui, un gandac coborand pe un tobogan facut dintr-o frunza de nuc, ultima picatura de roua scurgandu-se intr-un ochi de apa verde smarald, parfum de menta.....cobor pe poteca ingusta spre lacul in care mi-am pierdut copilaria, cobor trepte de molid imbibate in smoala neagra si fierbinte, iar pe talpi mi se lipesc pietricele albe ca varul si uscate de soare, asta e drumul meu? 
Ma apropii de apa, menta ma ameteste,ii simt racoarea pe piele, o transpiratie rece si stropi de apa care inteapa.Sunt inconjurat de viata , dar imi lipseste culoarea.
Cat mai dureaza drumul asta?cat o sa mai cobor?Mai cobor? sau ma arunc in marea de flori de menta ce-mi tulbura mintea?vreau aici...aici sa se opreasca toate, aici sa-mi gasesc linistea, in farmecul indescifrabil al frunzelor verzui, in imbratisarea trunchiurilor de copaci, in umbra ramurilor ciobite de soare, in zumzetul unor albine pestrite, astept noaptea.
Vreau ca licuricii sa-mi lumineze noptile racoroase si sa ma apere de ploaie, vreau ca luna sa-mi fie amanta si sa ne prinda zorii diminetii iubindu-ne in taina, vreau ca soarele sa-mi incalzeasca gandurile si sa mi le faca mai luminoase si ofer in schimb eternitatea viselor mele, statornicia pasilor mei pe drumul vietii si caldura sufletului meu, intr-un pachet mic si auriu cu parfum de menta.....saruta-ma .

2 comentarii:

sara miercuri, martie 16, 2011 8:11:00 p.m.  

Cum se face ca la tine menta are efect halocinogen?(nu am vreut sa sune asa...)Adica,cum se face ca te transpune in lumea fantastica si de vis? Eu intotdeauna am gasit-o ca pe un catalizator al intoarcerii mele catre lumea reala.
Oricum,e un gand frumos....prea frumos pentru a fi trait in lumea asta aglomerata(cel putin eu asa o simt)

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP