Cand facem dragoste

duminică, 20 februarie 2011

Am facut dragoste cu tine
Cu lumina aprinsa
Ti-am sarutat corpul
Umed si greu

Ti-am atins sanii
Lipti de mine
Corpul tau fierbinte
Ardeam sa te am.


Ti-am strans in palme fundul
Parfumul pielii tale
Copila fara nume
Cu ochii plansi si tristi

Ma faci sa uit de mine
Cand corpul tau dispare
Ocean de asternuturi
Pictat cu sfarcuri roz

Si la sfarsitul noptii
Eu te-am avut pe tine
Tu m-ai avut pe mine
Sa nu uitam ce-a fost

N-a fost doar amintire
Iti simt pe buze forma
Curgeam usor pe tine
Inca astept sa curg.

de Sovaiala Alin

5 comentarii:

sara marți, februarie 22, 2011 6:53:00 p.m.  

Ce frumos ai scris...e o poezie deosebita.Cred ca si fata la fel!
:-)

Unknown marți, februarie 22, 2011 8:06:00 p.m.  

Foarte frumos! Ma inclin Dl Alin!

alin marți, februarie 22, 2011 9:15:00 p.m.  

fata e divina, poezia este doar o copie:)

cine ar fi crezut ca ii mai plac cuiva versurile...poate o sa mai pun

Unknown miercuri, februarie 23, 2011 1:30:00 p.m.  

Poi sa mai pui! Ce imi place sa vad ca mai sunt oameni care se iubesc!

pandhora duminică, martie 20, 2011 12:28:00 p.m.  

cu totii simtim dar cati dintre noi pot aseza simtirea atat de frumos,fierbinte,real in cuvinte?

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP