Ce am, ce ai?

sâmbătă, 19 februarie 2011

Ce patetici suntem,egoisti si prosti.Imi pasa, imi pasa, tie iti pasa?Du-te dracu cu tot ce insemni tu.Nu te mai suport ma, intelegi? Nu iti mai suport superficialitatea si ..esti atat de patetic.Tu auzi cand vine vorba de altii, dar cand e despre tine vrei sa fii ascultat.Mi-e scarba de tine, mi-e atat de scarba ca existi, iar eu exist in jurul tau, trecator in ochii tai si uneori ma vezi, dar de cele mai multe ori nici nu stii ca exist, iar existenta mea te deranjeaza, de ce jigodie?Nu e loc pentru toti?Ma vrei cand vine vorba sa ma calaresti si sa ma sugi de viata, dar cand iti cer ceva sunt ca un paduche si ma numesti TU pe MINE lipitoare???Of gandule, de ce nu te opresti tu la o idee?de ce nu ramai tu in tara gandurilor verzi si alergi de nebun in cautarea gandurilor rosii, ce-ti lipseste?ce cauti cu atata inversunare, de ce iti vinzi viata pentru un pumn de mizerie?

Ce cruda esti viata, ce cruda esti cu mine, cu el, cu ea, cu ei, cu restul si cu cei care nu exista, ce cruda esti cand noi ti-am oferit totul , ti-am oferit in avans zilele noastre, iti apartinem, tu de ce nu ne apartii noua?

In ziua in care ne-am vandut viata, am luat cea mai mare teapa.Am semnat ca niste idioti condamnarea la munca silnica in folosul altora.

Suntem sclavi, dar nu ne cunoastem stapanul, ce poate fi mai injositor de atat?Vite lipsite de curajul de a musca din sange, de a ne apara libertatea, lipsiti de vointa de a lupta.

Ce am eu?Nimic........Ce ai tu........tot nimic........si restul?

1 comentarii:

Unknown marți, februarie 22, 2011 8:22:00 p.m.  

Ar fi trebuit sa zici totul...doar pentru ca iti dai seama ca esti superior lipitorilor care "te sug de viata" iar ei sunt cei care au nimic. Ei cer sa fie ascultati cu toate ca uneori isi dau seama ca ascultarea asta e de forma, si sunt frustati, egoisti...pentru ca nu reusesc prin nimic sa impresioneze...

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP