Leapsa de la o printesa urbana :)

luni, 7 februarie 2011

Trebuie sa scot repede 7 secrete despre mine, hmmm, nici nu stiu daca am atatea, sunt ca o carte deschisa si larg la gura pe deasupra, nu stiu sa fi putut pastra un secret vreodata.

1.Prima data in viata mea cand m-am indragostit s-a intamplat la varsta de 6 ani, eram la gradinita si m-am indragostit de o colega de grupa, care s-a mutat cu parintii si tot aia a fost si prima deziluzie:))am suferit mult, nici nu vreau sa va povestesc:))

2.Am cantat in corul scolii, pentru cine nu stia, si am fost dat afara, nu pentru ca nu stiam sa cant, ci pentru ca mi s-a ingrosat vocea si ieseam in evidenta:)

 3.In liceu, printr-a 11-a, am iesit cu prietenii in oras la o bauta, m-am imbatat atat de tare incat am pierdut vreo 10 minute din viata mea, pe care nu mi le amintesc nici in ziua de azi.Tot in noaptea aia am cunoscut si o fata al carui nume nu-l stiam a doua zi cand ne-am vazut:)

4.Am fost exmatriculat din facultate de doua ori, prima data pentru doua credite pe care nu le-am facut, a doua oara degeaba, dupa asta m-am si lasat de facultate, nu mai suportam atata prostie.

5.Am dat de permis de 7 ori, s-a dus un dosar si cand l-am facut pe al doilea am luat din prima:)ce ti-e si cu norocul asta:)))

6.Inca una tot de la gradinita, lumea nu stie, dar la serbarea de sfarsit de an, memorasem toata serbarea cap coada, fiecare poezie, fiecare cantecel.am terorizat-o pe mama doua saptamani saraca:))

Si acum ultimul secret pe ziua de azi, sa vedem, sa vedem ce mai este pe acolo:)


Asta e cel mai mare secret, daca vrei ceva de la mine, daca vrei sa ma convingi de ceva, daca vrei sa-mi dai o veste proasta si nu vrei sa am supar.....felul meu preferat de mancare este salata de beof cu chiftelute, as ucide pentru asta, sunt asa disperat dupa incat de fiecare data cand am ocazia nu  ratez, am fost in vizita la persoane straine si le-am cerut (fiindca aveau) salata de beof:))))Dau mai departe leapsa tuturor celor care imi citesc blogul si pe care ii urmaresc in mod constant, o sa intru pe blogul fiecaruia si o sa va fac capul calendar pana o sa aflu cele 7 secrete:)

3 comentarii:

sara,  luni, februarie 07, 2011 8:38:00 p.m.  

Imi place blogul tau si te-am trecut la mine in lista.Daca ai placere,viziteaza-ma la cutia cu maimute
http://divers.toateblogurile.ro/

Ninulescu luni, februarie 14, 2011 8:32:00 p.m.  

:)) Salata de Boeuf e si preferata mea :)) daca vad undeva salata cer si daca nu primesc trec la amenintari si apoi la atacuri de tip terorist :))

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP