Prea cald

joi, 10 iunie 2010


Ne topim, picătură cu picătură, nu putem face nimic. Spun asta după 5 litri de apă, o îngheţată şi o tonă de aer condiţionat, pe care bordul maşinii mi-l aruncă în faţă. Îmi curge nasul şi mă doare în gât. Hainele mă iubesc aşa tare încât s-au lipit de mine, iar aerul... nu poate fi respirat. Arde. Mă ustură nările şi simt plămânii cum obosesc şi nu mai suportă. Îţi ia foc pielea în bătaia soarelui, bordul maşinii arată 33 grade la umbră, e grav. Staţi în casă, dacă puteţi, şi amânaţi totul până seara. Să umblăm ca liliecii pe străzi şi să facem din bună seara, buna ziua. Trăiască non-stopurile...
E vară, o vară fierbinte, o vară grea, o vară care abia a început. Aveţi grijă, să ne vedem la toamnă, cu bine.

P.S.: Iubire, abia aştept să mergem cu cortul. ;)

sursa foto

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP