Hai, hai! Hai mai repede că trece Crăciunul!

duminică, 24 octombrie 2010

Deschizi ochii şi rămâi cu gura căscată: a venit Crăciunul! Cum dracu, frate, că e abia octombrie?! Te ştergi la ochi, te scarpini după ceafă şi te mai uiţi o dată, cu mintea franjuri după aşa veste. Da, oameni buni, magazinele stau ticsite de lucruri specifice sărbătorilor de iarnă, pe străzi lumea a început să împodobească, oamenii încep uşor, uşor să îmbrace atitudinea asta de Crăciun fericit şi eu ce fac? Păi eu... mă uit ca tâmpitul şi mă întreb unde e graba asta?
Relaxaţi-vă, oameni buni, bucuraţi-vă de vreme, de timp, de toamna asta frumoasă. Hai să numărăm săptămânile, zilele, orele, secundele, dacă vreţi, până la Crăciun, dar să ne grăbim aşa? Pentru ce? Pentru bani? Să vindem cât mai mult la fraierii care se simt oarecum lezaţi moral dacă nu cumpără? Vine cumva sfârşitul lumii şi n-apucăm Crăciunul? Dumnezeule, şi după Crăciun ce o să faceţi? Vă apucaţi de vopsitul ouălor? Oameni nebuni şi fără minte... Crăciun fericit, vouă, dobitoacelor, că al meu e pe 25 decembrie.
Staţi că pe voi vă şi colind, mânca-v-aş cozonacu'!

O' Fake-mas Tree! O' Fake-mas Tree!
Thy plastic is so ugly;
O' Fake-mas Tree! O' Fake-mas Tree!
Thy plastic is so ugly;
Not only when I'm close and and near,
But also when I'm far I fear.
O' Fake-mas Tree! O' Fake-mas Tree!
Thy plastic is so ugly!

O' Fake-mas Tree! O' Fake-mas Tree!
Much comedy you give me;
O' Fake-mas Tree! O' Fake-mas Tree!
Much comedy you give me;
How often has the Fake-mas Tree
Afforded me the cheapest fee!
O' Fake-mas Tree! O' Fake-mas Tree!
Much comedy you give me!

O' Fake-mas Tree! O' Fake-mas Tree!
Thy built-in lights shine brightly!
O' Fake-mas Tree! O' Fake-mas Tree!
Thy built-in lights shine brightly!
From part-1 to part-4, fake and bright,
There's only laughing for the sight.
O' Fake-mas Tree! O' Fake-mas Tree!
Thy build-in lights shine brightly!

O' Fake-mas Tree! O' Fake-mas Tree!
How convincingly stores decked thee!
O' Fake-mas Tree! O' Fake-mas Tree!
How convincingly stores decked thee!
Thou trick us false and untruly,
And cost in shops unchangingly.
O' Fake-mas Tree! O' Fake-mas Tree!
How convincingly stores decked thee!

sursa colind
sursa foto

2 comentarii:

Andreea duminică, octombrie 24, 2010 11:30:00 p.m.  

genial =)) şi eu vreau să vină Crăciunul,dar nu am de gând să îmi împodobesc lampa sau mai ştiu eu ce. O' fake-mas treee.

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP