Zic asa pentru ca n-am nici o idee pentru un titlu

marți, 5 octombrie 2010

Bună dimineaţa de la Cluj.Sunt aici de două săptămâni aproape.Nu o să încep acum să zic ce e bine, ce nu e bine, dacă îmi place sau nu, cum sunt oamenii sau nu sunt. Eu sunt aici, ei sunt aici,cine n-a vazut Clujul să-l vada. Azi n-o să vorbesc foarte mult, dar o să las pozele să vorbească pentru mine. Aşa am vazut eu Clujul pana acum.........

.....eram rupt în gură de somn după o noapte de mers cu acceleratul Câmpina-Cluj în picioare pe culoar.
Si pe urmă am adormit....dus...şi m-am trezit de dimineaţa într-o garsoniera goală....
 Cu greu m-am urnit din pat şi am plecat la colindat.
O baie de soare in Piata Unirii, pe bănci urmarind trecatorii si mai ales porumbeii.Ma simteam foarte strain.

....a doua noapte în Cluj, nu mai sunt singur iubita e lânga mine.


Mai umblu cateva zile hai hui ,acum cu ghid, te iubesc dragostea mea, în încercarea mea de a învata orasul.
Am ajuns într-o zi in Parcul Central , am băgat o tură cu hidrobicicleta, la pedale nene...
....săracele raţuste habar n-aveau ce le astepta,
...ce s-au mai bucurat când am plecat.

Pentru cine nu ştia în Parcul Central curge o fântâna foarte frumoasă.

....nu vă supăraţi încotro este toaleta?
...bine mă tu poţi să zbori, eu ce fac?
 Cum faci la stânga iesi din parc,traversezi si urci spre Belvedere.

şi te uiţi în urma ta.....
şi urci şi mai mult....

şi iar întorci privirea spre Cluj si el îţi zâmbeşte....
...ai obosit şi poate ai vrea sa te opreşti, dar dacă aici este asa frumos, mai sus cum poate să fie?şi urci...
...mai arunci un ochi....
..in timp ce urci mereu, mereu...
.....priveşti şi în urma
Cluj.....
Cluj strigă copacii....
sunt trepte multe până sus...
şi de acolo de sus...
Clujul e al naibii de frumos....
si mergi mai departe pentru ca te cheamă....


cobori din nou pe străzile oraşului......
pe langa Someş.....usor in jos....curgi lin pe strazi inundate in semiîntuneric...nu inainte de a te relaxa pe o banca in susurul apei....

kitsch.......
 şi vechi...

ador cladirile vechi.....ma fac să mă simt în rai....

am dreptate?
...o vede cineva pe Julieta la balcon?acolo sus sus....hai mă....sunteţi orbi?
Uite un cuţu...
e şi nou în Cluj sa ştii....
şi tot mergeam , pe sub balcoane boeme...


soarele apunea usor peste acoperisuri ....

si ma impiedic de Clujul vechi, intins pe vitrine pe postere obosite de atata soare...



ma uit în stânga....
ma uit înainte....
mă uit în dreapta.....
hai să mergem la dreapta...
S-a lăsat seara peste oraş...
vitrine....
cladiri..
masini...
oamenii...
Şi peste tot apune soarele...
oraşul incă nu se lasă, mereu  în mişcare....


N-aţi obosit oameni?
eu nu mai pot...uşor , uşor mă târâi acasă....
e târziu Cluj.....noapte bună......şi vouă la fel.....
Alin doarme...

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP