La porţile paradisului

marți, 12 octombrie 2010



Dormeam... Dormeam aşa bine şi îmi era somnul aşa liniştit până am început să visez. De ce mor toţi cunoscuţii mei în vise? De ce mă simt aşa singur în vise? Mureau toţi şi eu mă goleam, picătură cu picătură. M-am trezit dimineaţa şi m-am gândit oare cum ar fi să le spun lor ce-am visat? Macabru? Oare s-ar uita la mine ciudat? Sigur că da, din atâtea opţiuni pe care le ai în a visa pe cineva eu aleg, de fapt îmi este ales, să visez asta. 
Visele sunt ciudate şi nu le înţeleg. Nu le înteleg originea sau destinaţia, nu le înteleg sensul, ascuns sau liber, indiferent de cum se vrea el. Încep să mă sperie visele astea, poate nu e totuşi noapte bună...

sursa foto

1 comentarii:

Scorţişoară miercuri, noiembrie 03, 2010 3:23:00 p.m.  

Pe tine te sperie? Eu ce să mai zic după ce îmi comunici cu nonşalanţă că ai visat cum mă împuşcai...?! :))

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP