400

vineri, 12 noiembrie 2010

Aceasta fiind postarea cu numărul 400, m-am gândit să nu scriu nimic. Azi, dragii mei, ne uităm la poze. Tocmai ce am văzut unele foarte frumoase pe nişte bloguri care m-au lăsat cu gura căscată. Ok, deci today este picture time. Începem cu prima serie:

Lil' buddy
El este un amic de-al meu pe care l-am cunoscut pe o alee, la înghesuială. E mereu grăbit... L-am şi poreclit, că de... aşa fac prietenii. I-am zis Aku Liliacu'




Foaie verde păpădie, fiindcă văd că-i veselie,
Dacă încă n-ai plecat, trebuie neapărat... să vedem seria a doua:

Cluj vere
Pe unde m'au dus pe mine picioarele...

























Şi ultimele poze cu preferatul meu: cerul




...şi cam atât. Am plecat.

2 comentarii:

Ninulescu vineri, noiembrie 12, 2010 8:41:00 p.m.  

Super fotografii, mai ales cele cu porumbei :)

alin vineri, noiembrie 12, 2010 8:46:00 p.m.  

ma bucur ca ti-au placut Ninule. aduc multa bucurie porumbeii astia si nici macar nu stiu:)

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP