Autobiografia lui Nicolae Ceauşescu

duminică, 21 noiembrie 2010


Hai să vă spun părerea mea. Înţeleg că este economie de piaţă, înţeleg că un film trebuie să producă şi bani, înţeleg că cineva a investit în filmul ăsta nişte bani pe care în mod normal trebuie să şi-i recupereze, dar, oameni buni, e istorie, istoria noastră, este "Autobiografia lui Nicolae Ceauşescu", e nea Nicu' în sfârşit la TV mai mult de două ore şi am ocazia să-l văd şi color. Sunt lucruri care aparţin oamenilor, care sunt îndreptăţiţi să aibe acces la aceste imagini gratis. Cum e posibil ca un film de o asemenea notorietate să ruleze azi, 21 noiembrie 2010, doar în cinematografele din 3 oraşe ale ţării? Cum e posibil ca toate filmele americane, unele de doi lei, să ruleze în orice cinematograf, până la unul din Cocomârcu din Deal şi comoara asta de film să nu o găseşti. Avem atâta foame de istorie predecembristă, avem atâta foame de cunoaştere a comunismului, cum să ne-o saturăm? Cum, când tot ce ţine de perioada Ceauşescu parcă a dispărut în adâncurile istoriei? Mă oftic tare, recunosc, abia aştept să apară filmul ăsta pe DVD şi să-l am. O să mă uit la el de 10 ori. Ca să înţelegeţi cât de disperat sunt, aseară am adormit cu gândul la el. Mai am să visez noaptea "Autobiografia lui Nicolae Ceauşescu" şi parcă văd că mă paşte o internare. Sunt un cinefil înrăit, îmi plac filmele mai mult decât mâncarea şi faptul că filmul ăsta mi-e încă interzis mă face să resimt frustrările. Ca o ironie, nea' Nicu producea frustrări când traia, produce şi acum.
În final, că trebuie să termin şi zăpăceala asta, dragă Moşule, te rog eu mult, mult de tot, am fost cel mai cuminte baiat din lume (să nu te pună naiba să întrebi pe alţii despre asta), am făcut numai fapte bune (sigur că da) vreau cadou un DVD cu "Autobiografia lui Nicolae Ceauşescu".

P.S.: Moşule, dacă nu poţi, eu o să te înţeleg... but I'll hunt you down like a small rabbit!

2 comentarii:

Andreea duminică, noiembrie 21, 2010 1:57:00 p.m.  

cel mai cuminte băiat din lume =)))

alin duminică, noiembrie 21, 2010 2:11:00 p.m.  

adica ce vrei sa insinuezi?:))))))

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP