Gesturi de iubire

miercuri, 10 martie 2010

Iubirea este un mister doar pentru neinitiati?Sau este un mister pentru fiecare dintre noi in parte?
Daca iubirea este frumoasa, atunci de ce suferim pentru ea?De ce nu e un perpeetuum mobile ,o bila pe care o arunci de pe varful unui munte si care sa nu se opreasca pana la mare? A iubi este la fel de natural ca a respira si totusi de ce nu e la fel de usor?
Iubirea este pansament,tine de foame, de sete,tine de cald, te face sa uiti de durere,de necazuri, te calmeaza, te face sa ai incredere in tine,in oameni.Iubirea te inalta, iubirea iti da aripi, face din imposibil posibil, te cucereste si te lasa pustiit de ganduri negre, iti aduce somnul pe gene, o mangaiere calda,o imbratisare, un sarut, o inima calda in aceeasi bataia cu a ta.
Negresit, iubirea este baza vietii, fara de care nici eu si nici tu,n-am fi aici si n-am putea sa ducem mai departe acest mister,ce e iubirea totusi?
Eu i-am gasit o multime de nume,ii mai caut inca,dar daca ceva e sigur, asa e faptul ca ma bucur de ea in fiecare zi.
Adorm noaptea cu ea in gand, o visez, ma trezesc cu ea pe buze, mi-e dor de ea cand e departe de mine, ii vorbesc toata ziua si imi vorbeste.O simt in inima mea,o simt in jurul meu, ii simt caldura mereu.
Am cunoscut iubirea pentru ca recunosc,am avut noroc.Mi-a aparut fara sa vreau intr-o perioada a vietii mele in care probabil ma minteam pe mine si pe altii, o perioada a negarii si a indeciziei, care a facut sa sufere multa lume,dar in special o raza de soare ce a coborat pe mine si mi-a aratat calea spre lumina.
Daca nu ai un inger,bucura-te cand Dumnezeu ti-l da, pretuieste-i prezenta in viata ta, arata in fiecare zi ca il meriti.

Tu Ionela, esti ingerul meu si vreau sa iti multumesc ca existi.Azi mai mult ca ieri si maine mai mult ca niciodata.
Mi-ai dat tot ce aveai si n-ai cerut in schimb decat iubire,loialitate si respect.Daca nu ti-am oferit pana acum tot ce ai cerut te rog sa-l lasi pe pacatosul din mine sa-si rascumpere inzecit greseala.
Nu-ti spun ca te iubesc, vreau sa te fac sa simti asta in fiecare zi, nu-ti promit ca iti voi fi loial, vreau sa mor daca n-o sa mai fiu vreodata si n-o sa pretind ca o sa te respect, o sa te urc pe un piedestal si o sa te ador ca pe o zeita.

Cand vorbele isi vor fi incetat de mult sa-si spuna vorba,faptele or sa vorbeasca in locul lor.
Si cand nimic n-o sa mai aibe sens,iubirea mea pentru tine o sa fie mereu aceeasi.




P.S: am vrut sa-ti scriu ca te iubesc pe luna,dar ar fi trebuit sa astepti noaptea sa vezi,asa ca iti scriu aici ca sa poti vedea mereu.

Te iubesc......Alin

3 comentarii:

Anonymous,  miercuri, martie 10, 2010 7:51:00 p.m.  

nu-i asa ca te-a impresionat? asa fac toti nenorocitii astia, iti vorbesc frumos, te fac sa te simti cea mai importanta si pe urma, intr-o zi, te trezesti la realitate. afli ca ai trait, de fapt, intr-o mare minciuna...

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP