Hai sa tusim impreuna

miercuri, 29 decembrie 2010


N-am scapat nici anul asta, am racit iar. Abia astept sa castig la loto si sa-mi petrec toate sarbatorile de iarna in Dubai sau in Emirate pe undeva la umbra si racoare. Atat mi-a trebuit, o noapte in tren de la Campina la Cluj si am comis-o. Raceala masii. Acum tusesc, imi curge nasul si ma doare si in gat....am zis Craciun fericit din pat, infofolit in doua randuri de asternuturi si cu iubita mea deasupra capului grijulie, cu un pumn de pastile...(se prea poate sa si exagerez un pic, dar face povestea mai frumoasa)
A trecut Craciunul, n-aveam nici o indoiala, a trecut repede, asa cum o sa treaca si Anul Nou. Daca n-am spus nimanui nimic de sarbatori , asta este pentru ca m-am facut un nesimtit incurabil, m-am saturat sa tot dau si sa nu primesc nimic, iubesc spiritul Craciunului, dar mai da-l si dracu.Am avut surpriza sa vad ca au fost persoane care si-au lasat de la inima si m-au bagat si pe mine in seama cu niste urari, chiar daca a fost un sms, asa cum a primit toata lista lui, eu am fost politicos si am raspuns cu un apel telefonic, apreciez totusi, pentru restul...sa va fie de bine, nu asa cum mi-a fost mie, ca nu sunt rau, dar fiecaruia dupa suflet.
Sincer sa fiu nu consider definitorie chestia asta cu hai sa ne aducem aminte de noi de sarbatori, dar trebuie sa recunosc ca este un sentiment placut sa vezi ca n-ai trecut prin viata ca gasca prin apa, cineva acolo si-a adus aminte si de tine.
Ma bucur ca ninge, nu ma bucur ca nu ma pot bucura asa cum trebuie de asta, raceala asta nenorocita imi strica tot cheful , insanatosire grabnica iubitei mele, racita saracuta, mie si tuturor celor care mai petrec in halul asta, si daca nu ne mai citim anul asta, la anul sigur.Si uite asa trec in al 4-lea an de blogarit.Ce mai trece timpul, lumea a venit, lumea a plecat, eu am fost mereu aici si sper sa mai fiu. Hasta la vista lume....


sursa foto

4 comentarii:

Ninulescu miercuri, decembrie 29, 2010 4:48:00 p.m.  

Insanatosire grabnica Aline !...
Sa stii ca si eu am trecut prin ce treci tu inca si mai grav, de Paste, de Craciun anul trecut nu am primit nici un telefon si nici un SMS :(... asa ca mi-am mai luat un telefon si o cartela Cosmote si acu ma sun eu singur, de Craciunul asta m-am sunat de 6 ori si mi-am trimis 25 de SMS-uri... asa ca acu sint fericit, putina lume a primit atitea SMS-uri ca mine.
... M-a ingrijorat tare cind ai zis de iubita ta ca o ai deasupra capului si ma miram de ce nu o dai jos... dupa aia am inteles ca e de bine :).. of sa am si eu pe cineva linga mine m-as raci cit ai zice peste numa sa ma ingrijeasca ... grijulie.
La multi ani si tie si iubitei tale !!!!
Si sa aveti parte de un an nou asa cum vi-l doriti.!!!!

alin miercuri, decembrie 29, 2010 5:16:00 p.m.  

Ninule, nu-ti dori sa ai o femeie pe cap toata ziua:)))si pe ea cica am racit-o eu....asa zice domnisoara, acum daca l-as avea langa mine pe Dr. House poate m-ar scoate din rahat, pana atunci sunt guilty.Ms de urari, si daca stiam ca n-are cine te suna, ne sunam intre noi si ne laudam la lume:))sarbatori fericite Ninule, si nu pune la suflet toate cele, sanatate sa fie ca de restul te ocupi tu..

florea mircea ion miercuri, decembrie 29, 2010 11:45:00 p.m.  

Incearca si un ceai de macese.La multi ani.

pandhora vineri, decembrie 31, 2010 2:32:00 a.m.  

sunt sigura ca deja ai depasit momentul...racelii :))
la multi ani...de blogarit ! :)

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP