Trece-mă pe listă

duminică, 5 decembrie 2010


Am venit după o oră şi jumătate de fotbal cu băieţii la sală. Sunt terminat. Mă dor oasele, muşchii, mâine o să am o febră, numai eu ştiu cât de teleghidat voi merge, asemenea unui roboţel teleghidat. Am îmbătrânit sau, mai bine zis, m-am lăsat să îmbătrânesc. Îmi amintesc ce mai alergam acum cinci, şase ani... Acum sunt ca un moşneguţ. Norocul meu e că mă port tuns scurt şi asta mă face mai tânăr. Uneori mai împuşc doi, trei ani în minus în ochii lumii când fac asta.
Of, viaţă! Ce repede te întorci tu împotriva mea. Chiar ieri se uita tata la mine şi îmi spunea: "Ai treizeci de ani, mă..." Stai să trag aer în piept... Cât am, mă? Doamne, când a trecut aşa repede. Mă întâlneam acum un an cu fosta mea învăţătoare din generală, îmi spunea că se pensionează, iar noi fusesem prima ei generaţie. Aşa grăbit e timpul?
N-am făcut nici cât o ceapă degerată din tot ce voiam să fac, n-am văzut nimic din tot ce voiam să văd, n-am iubit cât vreau să iubesc, timpul trece, mă trage după el, iar eu nu mă împotrivesc deloc. Am intrat în hora asta de atâţia ani şi merg înainte.
Aşa că trece-mă pe listă, vin din urmă, dar nu mă grăbesc.

sursa foto

8 comentarii:

pandhora luni, decembrie 06, 2010 3:02:00 a.m.  

batranetea e o stare...si sincer, cred ca este departe de tine aceasta stare...
esti batran cand privesti in urma la amintiri si nu ai visuri poiectate in viitor...si eu sunt sigura ca ai asa ca...:)

alin luni, decembrie 06, 2010 9:46:00 p.m.  

esti inteleapta?si vrei sa imaprti intelepciunea ta cu mine?:)thats not wise:)))

pandhora marți, decembrie 07, 2010 1:21:00 a.m.  

intelepciunea nu se imparte...se daruieste :)
that's wise :) :P

alin joi, decembrie 09, 2010 9:58:00 p.m.  

iti multumesc ca dintre toti m-ai ales pe mine sa faci asta:)

Luka D sâmbătă, decembrie 11, 2010 9:21:00 a.m.  

Alin de unde te stiu eu pe tine? :)

alin sâmbătă, decembrie 11, 2010 12:51:00 p.m.  

cred ca ne stim de vreo cativa ani, dar n-am mai auzit de tine de ani buni.cred ca de pe netlog.acum ne gasim si aici

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP