A nins

marți, 14 decembrie 2010


Da, a nins. Am văzut cu ochii mei. La început timid, cu fulgi mici şi rari. Am zis că nu-i nimic. Pe urmă s-a înteţit puţin. Fulgii cei mici au chemat întăriri. Simţeam cum îmi bat pe obraz, semn că poate mi se face ruşine şi nu-i mai înfrunt. Ei mai mulţi, eu doar unul... Nu s-au lăsat, dar nici eu, am stat afară toată ziua. Munca asta...
Mai spre seară, fulgii cei mici s-au făcut mari şi au început să albească totul, inclusiv pe mine.A nins. Ce mai e de zis? Acum stau în pat, sub păturică, mi-e frig, strănut şi mă cam ia şi somnul. M-au doborât: :)

4 comentarii:

pandhora marți, decembrie 14, 2010 8:39:00 p.m.  

sunt sigura ca nu are nicio legatura buturuga mica,carul si bututuga mare....ca doar vorbim de niste bieti fulgi de nea...nu? :)

Ninulescu miercuri, decembrie 15, 2010 7:56:00 p.m.  

Si mi-e mi-au venit de hac astazi fulgii :((
Acum beau ceai cald si astept sa vad daca are de gind ninsoarea sa se opreasca ori ba :(( daca nu se opreste..miine voi astepta armata...sa ne dezapezeasca :))

alin miercuri, decembrie 15, 2010 9:47:00 p.m.  

@pandhora:incercam si eu sa fiu plastic, dar jur ca era realitate:)))fulgii chiar aveau ceva cu mine:))
@ninu: daca la tine zapada e asa mare e grav, ai grija cu sanatatea Ninule si nu risca nimic, e greu si asa cum e....sarbatori fericite sa astepti:)

Scorţişoară joi, decembrie 16, 2010 12:13:00 a.m.  

Ninule, să te bucuri de zăpadă! Aici, la Cluj e numai o fleoşcăială. :(

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP