27 ianuarie 2011

joi, 27 ianuarie 2011

Draga jurnalule, asa incepeam cand aveam 14 ani si scriam intr-un caiet mic , cu niste coperti scortoase.Am dat ieri peste el, are foile indoite, nu mai are coperti si pare abandobat, daca nu chiar este.Frig, frig afara, eram la munca azi si imi inghetau degetele.Dar e frumos, e iarna, ce naiba?Cand eram mic ieseam din casa dimineata si ma mai intorceam seara, nu-mi pasa de frig sau de orice altceva.Am devenit prea sensibil, trebuie sa recunosc.Imi place cum scartaie zapada sub bocancii grei atunci cand merg asa aiurea,ce fericire simti cand urmele tale sunt primele urme intr-o mare de zapada proaspata, iar la intoarcere sa incerci sa calci pe aceleasi urme, complicat recunosc.Jocuri de copii,frumoase jocuri de copii.In rest, viata e grea, a inceput sa ma dispere goana asta dupa bani, ma gandesc serios sa fug in lume, poate mai gasesc o insula pustie undeva unde sa mananc banane si sa beau apa de izvor.Pana si visele iti par imposibile zilele astea.Azi e joi parca? a trecut si saptamana asta....ce repede trece timpul cand te "distrezi".........rahat

8 comentarii:

pandhora joi, ianuarie 27, 2011 11:26:00 p.m.  

sensibilitatea e un minus doar daca o lasam noi sa fie...

Unknown vineri, ianuarie 28, 2011 7:20:00 p.m.  

Apropo de copilarie.. stateam afara pana inghetau hainele pe mine, mai intram o tura doar sa ma schimb si poate sa mananc ceva in graba. Iarna asta daca am vazut 5 copii afara (cel putin unde stau )inseamna ca exagerez!

alin vineri, ianuarie 28, 2011 7:26:00 p.m.  

pai normal ca n-o sa-i mai vezi Ioana, stau in casa pe feisbuc sau pe haifive si isi dau ghionturi virtuale:)))

alin vineri, ianuarie 28, 2011 7:26:00 p.m.  

sensibilitatea asta e dobandita pandhora, nu m-am nascut cu ea, a naibii:))

Unknown vineri, ianuarie 28, 2011 7:37:00 p.m.  

eu vreau optiunea pe feis " Un cap un gura"!


PS:Mai bine sensibil decat un "animal"...

alin vineri, ianuarie 28, 2011 7:38:00 p.m.  

animale suntem toti, decat ca unii ne-am descoperit sensibilitatea....

Unknown vineri, ianuarie 28, 2011 7:45:00 p.m.  

asa e...suntem niste bipezi, uneori mai mergem si in patru labe sau poate chiar taras...

alin vineri, ianuarie 28, 2011 7:46:00 p.m.  

nu e asta problema, problema e ca ori ne place sa facem asta, ori nici macar nu ne dam seama....

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP