Nu te bucura, inca n-am murit

vineri, 14 ianuarie 2011



Ti-am spus, nu vreau, nu vreau sa cad in uitare, nu vreau sa ma pierd, nu insemn mare lucru, dar ceea ce insemn reprezinta totul pentru mine.
Am inchis ochii, o data , de doua ori ; am inchis ochii pana n-am mai putut sa-mi lipesc pleoapele si abia atunci am realizat : Eu pentru cine imi traiesc viata, pentru mine sau pentru tine?
Stiu ca sunt egoist , nedrept, nesigur si murdar in ganduri si sentimente, dar mi-am pastrat principiile, mi-am pastrat nesiguranta si am dreptul sa spun nu.
Nu, nu mai vreau. Nu mai vreau o viata lipsita de bucurii, nu mai vreau o viata contopita cu alta viata, contopita cu alte vieti, contopita cu lumea.
Sunt eu si eul meu ma vrea doar pe mine, ma cunoaste, imi stie lipsurile si mi le justifica prin atitudine inofensiva, am drepturile mele stii?
La inceput n-am stiut ce sa fac, la inceput eram dorinta si indecizie, am trecut prin toate starile asa cum trece apa, am plans, am fiert si-apoi am inghetat, nu-mi mai pasa.
Sunt marul discordiei, dulce-amarui, copt si stricat, verde si acru, toate sub aceasi coaja plina se zgarieturi, atarn de un fir de ata, capacitatea de a nu ceda, de a nu ma lasa prada deznadejdii, nu vreau sa mor.....sau sa imi ucid viata.
Ma urasti, asa cum toti ma urasc, radeti cu fata la mine si radeti si cand ma intoc cu spatele, ce va face mai fericiti?ca plec sau ca nu mai vin?
O sa trec ca amarul prin viata si o sa-mi scuip sfarsitul ca pe o boala ce o aveam dintotdeauna, satul de suspine si de regrete, nu mai sunt cine am fost si nu vreau sa fiu cine voi deveni, am ajuns in punctul in care nu mai stiu sa exist, daramite sa traiesc, sau sa cunosc fericirea, ce inseamna fericirea?
In nici un caz rana cheilor trantite pe masa la plecare, in nici un caz lacrimile varsate pe fereastra, nu merit sa va merit sa ma meritati.
Si totusi vreau sa-ti spun ceva, nu te bucura, inca n-am murit...

sursa foto

6 comentarii:

pandhora vineri, ianuarie 14, 2011 10:44:00 p.m.  

frumos scris...nelinistea,nemultumirea,nereusita si inca o lunga serie de ne-uri au acea culoare cenusie pe care nimeni nu o iubeste...
"Ti-am spus, nu vreau, nu vreau sa cad in uitare, nu vreau sa ma pierd, nu insemn mare lucru, dar ceea ce insemn reprezinta totul pentru mine....." fraza asta este perfecta pentru ca exprima atat de clar un adevar pe care il intalnim fiecare dintre noi in diferite momente ale vietii...si nu doar o data in viata....

alin vineri, ianuarie 14, 2011 11:38:00 p.m.  

nu fi trist Ninule, e atat de frumos ca-mi place:)

Unknown duminică, ianuarie 23, 2011 9:31:00 p.m.  

Ceea ce nu stim nu ne poate rani.
Dar ce facem atunci cand ne este dat sa vedem si pare ca doar noi vedem?Ceilalti nu vad,sau refuza sa vada?Si de ce ne este data aceasta onoare,care pare de fapt o povara?Ca sa nu putem face nimic in privinta ei?
Viitorul unui om, ca şi al unei lumi, se construieşte, nu se visează.
Si totusi,numai dupa invidia altora iti dai seama de propria valoare....

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP