Spune da

duminică, 23 ianuarie 2011


Dragoste cu de-a sila nu se poate, dar totusi eticheta ne retine din a ne da dracu....suntem niste curve, poate cel mai frumos lucru care ni s-a spus vreodata, cel mai mare defect al nostru este ca spre deosebire de adevaratele curve, ele au mai multa moralitate ca noi. Te-as injunghia in spate daca asta mi-ar face visele mai colorate noaptea, ti-as rade in nas si te-as scuipa daca as crede ca te pot umili mai mult decat o faci tu singur.Societate, ce dracu reprezinta societatea cand noi nu mai facem parte din ea de secole?Ne uitam unii in ochii altora si ne privim cu atata ironie si cu atata dispret, nu-ti vine a crede ca odata imparteam aceasi saracie si mancam acelasi rahat, pe o banca retrasa, la marginea lumii.
In ziua in care ne-am uitat, eu pe voi, voi pe mine, voi pe voi, am zis ce dracu e asta?de ce am ajuns aici?
Am vrut sa iau vina asupra mea, pentru toti si pentru toate, dar de ce?Doar ca sa te simti tu mai bine? sau voi, sau ei? duceti-va in pula mea mi-a zis singurul meu neuron ramas intact dupa obsesia de a-ti face prieteni, ce au ei mai mult ca tine, ce ai tu mai putin decat ei? frumusetea e trecatoare, inteligenta e un rahat istovitor, atata timp cat abuzezi de ea, puterea este arma frustratilor....ce am eu si ce aveti si voi, pentru ca sincer mie imi pare ca semanam. Tie nu ti-e teama de moarte? tu nu esti om? un pumn in bot nu te doare si pe tine asa cum ma doare si pe mine?....imi vine sa rad, mi-am adus aminte("grijania matii" ). Hilar, viata e atat de amuzanta si de patetica, insa imbracata bine in dorinte si sperante chiar are un inteles......noi nu traim pentru noi, traim pentru existenta noastra.......animalele exista pentru a trai.....nu e absurd?


sursa foto

2 comentarii:

Unknown sâmbătă, ianuarie 29, 2011 5:38:00 p.m.  

mdap...trist, dar adevarat..am ajuns niste hiene.

alin sâmbătă, ianuarie 29, 2011 6:15:00 p.m.  

eu cred ca asa suntem de cand ne nastem, numai ca viata ne face sa ne eliberam de cenzura si constrangeri morale si evadam in a fi niste oameni fara suflet, probabil un raspuns la ce ne ofera viata noua

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP