Altă zi

luni, 21 aprilie 2008


Azi e înca una din zilele mele. E luni, seara şi sunt obosit. Nimic nou, m-am năcut obosit, cred. Acum am mai pus după 25 de ani şi plictiseală peste şi puţină greaţă. Mi-e greaţă de lume. Dacă aş putea, aş împărţi lumea în două: oameni şi animale. Pentru că există oameni şi animale. De ce există? Nu ştiu. Poate aflu. Acum atât, că n-am chef să vorbesc atât de mult pe cât am de spus... E altă zi şi mâine va fi la fel. Nu sunt pesimist doar că nu mai am chef. Gata.

sursa foto

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP