Nebun, caută regină să scape de şah mat

marți, 15 aprilie 2008

Tot eu... Azi e marţi. Plouă. A plouat şi plouă şi o să mai plouă. Până cănd? Cum începe şi se sfârşeşte un an? Dacă începi bine, îl termini rău sau invers? Sau poate mai sunt şi excepţii? Better be some cause from time to time it should... Eu şi cunoştinţele mele vaste de limba engleza... Şi să revin la ploaia care curge fără oprire de când am închis ultima dată ochii şi până acum... Mult. Parcă cineva a uitat sa închidă robinetul. Oare Dumnezeu ştie că ne-a inundat la parter sau o face dinadins? Am innebunit, mă cert cu omul pentru nimic... Poate o fi adormit în cadă, cu apa dată drumul... :P Ce nebunie... Glumesc. De parcă m-ar interesa pe mine, deloc... Nu-i plătesc eu întreţinerea :))))
Să fiu serios. Aşa trebuie. Sunt sigur că în timp ce unii râd, alţii plâng, dar oare roata se mai şi învârte sau a rămas proptită în fericirea unora şi nefericirea altora? Who cares, I might say but is not like that... Din nou vastele mele cunoştinte de engleză ies la iveală. I’m the best. :))) Sau nu. Cui îi pasă?
Nebun, caută regină să scape de şah mat... Cum sună asta a anunţ matrimonial? Original sau nu? Sigur ca da, doar e făcut de mine, normal :P Este ora 08:29 fix. Nici o secundă mai mult.
Să văd cât mă ţine să scriu în fiecare zi... Cât? O zi? Am trecut de faza asta? O săptămână? Mai am de lucru... O lună? Asta e un vis... Un an? Asta pare o eternitate... Rămâne de văzut. Cine sunt eu să contest calităţile mele? Poate sunt mai bun decât cred, poate pot mai mult, poate văd mai mult, poate simt mai mult... De ce e nevoie mereu de mai mult? Îţi spun eu. Pentru că puţin nu te mulţumeşte niciodată şi deloc nu e o opţiune...
Am plecat să vad, să ştiu şi să cunosc mai mult decât în clipa asta. O să mă întorc... Mâine... Poate.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP