Înainte să adorm

marți, 15 aprilie 2008


Mi-am adus aminte că nu am scris în viaţa mea nicio scrisoare care să şi ajungă la destinaţie... şi am trăit ceva la viaţa mea... Dar unde mi-e scrisoarea? Nu stiu. Poate am pierdut-o în atâtea idei şi atâtea lucruri de făcut... Dacă ai o listă cu lucruri de făcut, urmeaz-o. Dacă nu o ai încă, fă-o.
E 11 şi e târziu. Vorbesc singur sau cu cineva. Aştept somnul. Pe mâine....

sursa foto

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP