Mesaj de adio

luni, 28 aprilie 2008


De câte ori o să-mi iei asta? Uită-te în ochii mei şi fă-mă să înţeleg... Noapte după noapte am stat şi am plâns... pentru tine. Stăteam şi mă gândeam când o să vezi lucrurile clar, când o să înţelegi... Nici nu-ţi dai seama că în clipa asta stai în faţa mea şi vorbeşti cu o oglindă. Crezi că sunt puternică şi pentru tine atunci când tu eşti slab? Nu merge aşa, suntem una şi aceeaşi persoană, trebuie să fim puternici amândoi, aşa că am ajuns la o concluzie: amândoi merităm mai mult, amândoi merităm mai bine. Aşa că plec eu, pleci şi tu... Amândoi ştim ce avem de făcut, nu eşti nebun, nu sunt nebună, avem amândoi salvarea în faţă. Nu pot să fac eu totul, aşa că adună-te. Suntem de prea mult timp în situaţia asta, am stat prea mult aşa, ce a fost între noi a fost... demult. Ştergeţi lacrimile, aşa cum şi eu le şterg pe ale mele şi să mergem înainte... Adio.

sursa foto

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP