Povestea unui demon atins de un înger (partea a 2-a)

luni, 21 ianuarie 2008

Începutul ei este simplu şi amăgitor pentru ea. S-a născut pentru că a fost dorită, a crescut pentru că a primit ajutor, dar a şi greşit. A crezut că nu trebuie să mulţumescă nimănui pentru toate astea, că darul vieţii îţi este dat gratis, dar nu era aşa şi a fost pedepsită pentru insolenţa ei. A durut-o aşa tare încât nu a dorit nimănui să i se întample ce i s-a întamplat ei, pentru că nimeni nu merita. Am cunoscut-o sau poate nu. Şi eu ca şi voi încerc. A plâns, s-a simţit părăsită şi chiar a
a fost atunci când avea mai multă nevoie de ei şi asta a schimbat-o.
Ce crudă este viaţa şi ce mult contează dragostea în toată această ecuaţie numită viaţă. Cu dragoste ar fi putut trece peste orice, dar a eşuat. Am întrebat-o odată de ce e aşa cum e şi mi-a răspuns „Sunt aşa pentru că aşa m-aţi vrut voi.”.
La început nu am înţeles-o, dar apoi, încetul cu încetul, ideea ei a prins viaţă şi în mintea mea... Avem puterea de a schimba ce ne înconjoară. Un gest cât de mic poate schimba total pe cineva, însă o greşeală aduce dezastrul... Şi dezastru ajunsese ea atunci, în acea clipă... Un dezastru, o epavă în bătaia sorţii.
Viata ei nu a fost aşa cum şi-ar fi dorit-o, nimic ieşit din comun, dar parcă totul i-a stat împotrivă, i-a fost furată chiar şi speranţa. Asta crede la început oricine care nu a găsit pe altul mai ghinionist decât el. Mi-a povestiti totul, încetul cu încetul şi parcă timpul a stat pe loc...

{va continua}

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP