NU SUNT NASPA

miercuri, 22 aprilie 2009

ai cazut din pat si eu am ras......de ce sunt naspa?ca acum razi si tu....de tine....sau de mine?....razi de mine...ca ai cazut tu din pat......dar n-am cazut eu din pat.....sunt naspa?iar?....de ce sunt naspa?...ar fi trebuit sa fiu ingrijorat???sunt inuman???ca am ras cand ai cazut tu din pat?....te-ai ranit?te doare fundul?rau?zi cat de rau?si daca te doare eu nu trebuie sa rad?cand o sa mai cazi din pat?hai zi?data viitoare nu mai rad...promit....acum am ras dar n-am fost naspa...nu n-am fost.....ba nu...ba nuu...ba nuuuuu

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP