Observaţie

miercuri, 29 aprilie 2009

Cineva a reuşit în sfârşit, după atât timp, să voteze blogul negativ... Este cea mai fericită zi din viaţa mea... În sfârşit mă mai critică cineva, că după atâtea laude aveam senzaţia că sunt prea periat... Mda, în sfârşit cineva a simţit că e naşpa. 
Critica e singura modalitate în care poţi crea ceva constructiv. Critica motivează, mereu a fost aşa, cel puţin pentru cei care nu sunt extrem de orgolioşi. 
Azi a plouat. Am menţionat asta ca fapt divers, nu că ar fi fost vreun semn. Cerul era atât de negru, m-a udat până la piele în câteva secunde. Nu mi-e frică de nimic, dar fug de ploaie. 
Am văzut că de azi merg şi comentariile, super tare. Acum mă puteţi în sfârşit şi înjura. Aştept cu nerăbdare comentarii, nu vă ruşinaţi... poate aşa mai reuşesc să vorbesc şi eu cu lumea, sătul să tot vorbesc singur pe aici... şi cam atât. În fond, e doar o observaţie.

1 comentarii:

lenuta,  sâmbătă, mai 08, 2010 2:26:00 a.m.  

De fapt, au fost mai multe observatii... :P

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP