ZIUA IN CARE A MURIT UN INGER

luni, 6 aprilie 2009

A fost asa cum ai spus tu......am apasat o data si s-a sters tot...statea pe scaun si citea cuvintele tale....nu-i venea sa creada ca se inselase atat de mult in privinta caracterului tau.....sau poate el nu vede decat aparenta si nu are rabdare.....dar a asteptat....a asteptat atat de mult sa se intample ceva .....nu voia nimic de la tine......decat sa nu-l arunci ca pe o pereche de pantofi stricati la care te mai uiti doar sa-ti amintesti locurile prin care ai umblat incaltata cu ei.Daca tie si se parea ca vrea mai mult afla ca nu voia decat sa existi.....cand cazi ....doare....cand cazi de sus...doare imens....cand cazi si nu te mai opresti....e greu de suportat......s-a uitat inca o data la pozele tale....isi aducea aminte de tine in dimineata cand te-a vazut prima oara....zambetul tau si stralucirea aia din ochii tai......erai atat de frumoasa.....nu e patetic....nu e patetic sa nu vrei sa uiti asta......e patetic ca l-ai facut sa se simta patetic...Si daca stai sa te gandesti.....totul a inceput dintr-o joaca.....si s-a sfarsit prost....asa cum sfarsesc toate.....there is no happy ending....finalurile fericite nu exista decat in carti sau in filme.....diferenta dintre tine si el este ca el a spus intotdeauna ce a gandit....tu ai tacut.....un semn de lasitate....intotdeauna sa spui ce gandesti.....nu o sa afli niciodata raspunsul......asta doare...stiai?daca nu-l va mai sti niciodata atunci nu vrea sa mai stie nimic......decat tacere si nepasare....mai bine regrete si speranta uitarii.....chiar daca a uita este imposibil.....avea un gust amara in gura.....si acum finalul........ingerul meu ai fost tu.ingerul meu au fost orele nedormite in care nu ma mai saturam de vocea ta,ingerul meu au fost orele in care te priveam in ochi si iti admiram zambetul.ingerul meu era grija ta pentru mine,ingerul meu era atentia pe care mi-o ofereai.......ingerul meu a murit......imi pare rau daca n-am inteles cand trebuia sa inteleg,imi pare rau daca n-am fost intelegator cand trebuia sa fiu intelegator.imi pare rau daca am vrut mai mult decat imi puteai oferi.imi pare rau ca fac ce fac acum.imi pare rau ca vreau sa te uit......si imi pare rau ca n-o sa te uit niciodata..........{oricat de patetic ar parea......nu-i nimic....o sa fac si asta.....ce-as mai avea de pierdut?}
11.42........o zi....

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP