SA-I DAM DRUMUL

marți, 28 aprilie 2009

Nu fi suparat....nu-mi place cand taci.....hai sa stergem supararea sa facem sa rasara zambetul acela pe care il stiu mereu acolo....mai putin azi.Hai sa zambim impreuna sa facem zambetul mai usor.Am sters norii din viata ta cu o carpa moale umeda...n-am lasat nici o urma,nu-mi datorezi nimic.ZAMBESTE....atat imi datorezi.Nu-i timp sa stai suparat....daca ma intrebi ce vreau acum o sa-ti spun simplu si fara nici o urma de indoiala....vreau sa-ti vad zambetul,sa-l vad cum straluceste...sa vad soarele gelos pentru asta.....dupa zambet o sa vina si privirea aia care imi place mereu sa o vad...si pe ea o astept...ii trimiti impreuna?....Ai stralucit atunci cand mi-a fost mie greu ...asta incerc si eu acum....e greu.Incerc din nou.....sa-i dam drumul....ZAMBESTEEEEEEEEE....n-ai schitat nimic....hai nu mai sta suparat,sti ca nu-mi place sa te vad asa.....vreau sa fi din nou asa cum stiu eu ca esti.....vad in ochii tai sclipirea....de ce ti in tine atata lumina?de ce lasi sa se vada doar intunericul din tine....explodeaza....razi....si din raz sa faci un zambet si din zambet sa faci privirea aia fermecatoare a ta....intreab-am din nou ce vreau acum....m-am razgandit.....vreau sa te lupti cu fericirea si sa invingi....stau langa tine pana am sa te vad zambind...nu plec...nici macar nu incerca sa ma gonesti...n-am sa plec.Sti cat sunt de incapatanat....sti ca e mai bine sa zambesti....hai fa-o.....Sa-ti spun un banc?...te ajuta cu ceva?...sau sa tac.....vrei sa vorbesti?...hai spune ceva....sti cat noroc este pe tine?tu poti sa taci eu nu....uita-te la zambetul meu...vezi?imita-ma.....ma intorc cu spatele la tine.....uite...ai zambit...te-am vazut......ai zambiiiiitttttttt.....era un zambet adevarat nu?ai zambit pentru ca ai vrut nu pentru ca ti-am spus eu nu?.....ai zambit...ce frumos......nu-i asa ca te simti mai bine?uite si ochii au inceput sa-ti zambeasca....stiam ca poti....n-am vrut sa plec fara sa-l vad si eu....ce zambet......sa-i dam drumul....la mai mult

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP