Scurt pe doi

luni, 5 octombrie 2009

Ieri a fost ziua mea, din nou. Ieri am intrat în al 26-lea an al existenţei mele înfloritoare. La mulţi ani mie.
E scurt pe doi, că doar nu e lung. Am reuşit să manipulez viaţa dormind pâna la 1, după care am trăit într-o leneveală până când a venit noaptea peste mine şi la final, cuprins de melancolie, îmi număram minutele până se ducea ziua mea.
Mulţumesc celor ce şi-au adus aminte de mine, în orice mod au făcut-o şi prin orice mijloace, le mulţumesc celor ce au fost cu mine ieri şi mi-au făcut ziua mai bună şi îţi mulţumesc ţie că nu m-ai lăsat la greu.
În rest, fiecare zi de naştere e un motiv de surprize plăcute şi neplăcute. Unii te uită, alţii te surprind prin încăpăţânarea cu care nu o fac... La mulţi ani... Data viitoare va fi altfel, data viitoare va fi mai bine... Noapte bună.

3 comentarii:

2233274,  marți, octombrie 13, 2009 10:35:00 p.m.  

....nu am uitat...la multi ani!...pupicei...din dulcele amintiri..

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP