În lumea mea

luni, 12 octombrie 2009

- Aşa a fost mereu?
- Nu, e prima dată. Peste tot unde mă uit văd. Tu. Pe tine.
- Eşti surprins?
- Nu. Mai degrabă fericit. Mai ales când suntem împreună. Tu. Tu mă faci fericit.
- Vrei să spui ceva?
- Da. Vreau să-ţi mulţumesc. Ţie. Tu ai făcut atâtea pentru mine.
- Mai vrei să fii singur?
- Nu. Niciodată. Viaţa mea nu există. Tu. Fără tine.
- Care e primul lucru la care te gândeşti dimineaţa?
- Tu. Pe tine te visez. Cu tine mă trezesc in gând. Cu tine petrec toată ziua. Pe tine îmi doresc să te visez din nou.
- De ce greşeşti?
- Pentru că sunt om, am fost eu şi învaţ să fim noi.
- Ce vrei să spui la sfârşit?
- TE IUBESC... te iubesc mult. MULT... atât de mult. Pe tine... TU.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP