One wish

luni, 5 octombrie 2009

De câte ori am zis că am numai o dorinţă? De câte ori a fost doar o dorinţă? De câte ori a fost ultima dorinţă? Nu ştiu. Dacă îmi mai accepţi şi dorinţa asta promit să fie ultima. E pentru ultima dată când îţi mai cer ceva, promit. Ştiu că în trecut nu prea m-am ţinut de promisiuni în faţa ta, ştiu că am zis multe şi am făcut atât cât am putut, iar dacă se putea mai bine, recunosc, n-am încercat, dar ascultă-mă, nu judeca până nu auzi tot.

Ştii bine că toţi merită mai mult, ştii bine că tu dai atât de puţin. Linişteşte-te, nu te judec şi nici nu critic. Crede-mă că sunt sătul de critici şi de cuvinte ce nu se mai termină.
O dorinţă şi te las, îmi împlineşti? Hai, nu fi orgolios. Parcă ai fi un copil mic căruia i-am luat jucăriile şi i le-am ascuns într-o grămadă de nisip proaspăt. Uite, le scot, le curăţ şi ţi le dau înapoi. N-a fost decât o gluma, de ce plângi? Nu plânge. Hai că n-a fost din răutate, voiam să râd puţin de tine, tu n-ai râs de mine? M-am supărat eu, oare? Hai, suntem prieteni?

Ştii de ce am venit la tine? Mă gândeam că după atâta timp putem vorbi ca nişte prieteni, putem să ne spunem unul altuia ce ne apasă şi ne putem ajuta. Mă poţi ajuta? Şi dacă poţi, vrei? De ce stai atât să te gândeşti? Hai, nu mă mai ţine aici, afară. Uite, începe să plouă, asta e tot mâna ta. Hai, mă inviţi în casă? Mă descalţ, mă descalţ, ştiu, ştiu, eşti maniac după curăţenie, mi-ai spus data trecută.

Hai, spune-mi, mă ajuţi? Îmi împlineşti şi mie dorinţa aia? E ultima, îţi jur.
Nu mă crezi? De ce? Pentru că aşa am zis mereu? Bine, bine, recunosc, dar lasă-mă să te întreb câte din ele mi le-ai împlinit? Poftim? Nu te aud bine, ai zis cumva nu pe toate? Aha. Hai că uite cum trece timpul şi nu mai am dreptate, spune-mi, mă asculţi?

Ce vreau? Nu ţi-am spus? Aoleu ce uitic sunt, am venit şi nu ţi-am spus de ce am venit. Vreau să-mi împlineşti o dorinţă, e ultima, o simt, mă crezi? De ce sunt aşa de sigur? Nu ştiu, poate fiindcă aşa simt eu? Mă întrebi dacă nu cumva risc? Dar tu crezi că am curajul să risc să regret dacă nu fac asta?
Mă cunoşti demult, ştii că niciodată n-am fost mai hotărât ca acum, mă ajuţi? Mulţumesc că mă asculţi. Uite care e dorinţa mea:

Vreau să fiu fericit. Acum. Nu mâine, nu poimâine, nu săptămâna viitoare, nu la anul, vreau acum. Ai auzit de vise? Vise... Visul meu e să fiu fericit, mă poţi ajuta? Dar ţine minte că vreau acum. Vrei să-ţi promit că e ultima dată? Sunt de acord, dar faci ce te-am rugat? Şi să fie pentru totdeauna, da? Nu vreau cu jumătăţi de măsură, da? Am încredere în tine, acum trebuie să plec. Mi-a plăcut aici la tine, e frumos, nu fusesem niciodată. Salutări mamei tale şi ne mai auzim. Şi nu mai fi supărat pentru jucării, copil încăpăţânat ce eşti.
Am plecat, ai grijă de tine, Doamne...

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP