Mereu. Acum. Pentru totdeauna

joi, 8 octombrie 2009

O să fiu acolo, mereu, la bine şi la rău. Aş da orice, oricând şi o să-mi pese mereu, când o să fiu slab sau puternic, bolnav sau sănătos, trist sau vesel, o să te iubesc cu toată inima mea. N-a început într-un moment, dar pentru un moment am ştiut că tu eşti fata din visul meu. Din momentul ăsta înainte încep să trăiesc, să respir, să văd şi să aud bucuria vieţii alături de tine. Dă-mi mâna să-ţi arăt ce văd şi eu, să vezi stelele ce frumoase s-au făcut pentru tine, în ele îmi sunt ascunse visele cu tine, priveşte-le ce tare strălucesc. Te iubesc. Te iubesc, iubito. Din momentul ăsta o să te iubesc pentru toată viaţa, clipă de clipă. Nu ne vom mai despărţi niciodată şi nimic nu mă va mai împiedica să fiu cu tine. În inima mea ţi-ai găsit locul şi nu-l vei mai părăsi niciodată. Să nu uiţi nimic, dar să aduni mereu tot, amintiri, vise, senzaţii. Tu eşti motivul pentru care cred în dragoste, motivul pentru care încă mai sper, visul meu împlinit, dorinţa mea ascunsă, le-am găsit în tine. Din momentul ăsta, atât timp cât voi mai trăi, un singur lucru voi mai face, te voi iubi pe tine. Trăiesc să te fac fericită, trăiesc să te văd fericită, trăiesc să fim fericiţi. Te iubesc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP