Gândind cu voce tare (1 aprilie 2009)

miercuri, 21 octombrie 2009

Mă uit la tine de jumătate de oră şi taci. Te uiţi la mine de jumătate de oră şi râzi. De ce râzi? De ce taci? De ce vorbesc? Gândesc cu voce tare. Niciodată nu m-am gândit că gândurile mele sună aşa bine spuse cu voce tare.
De câte ori râzi mă faci să gândesc. De câte ori râzi şi te uiţi în ochii mei mă faci să gândesc cu voce tare. Eşti un bou. Asta chiar am spus-o cu voce tare sau doar am gândit-o? Oricum aş fi făcut-o nu aş fi greşit cu nimic. Eşti un bou.
Te uiţi la mine de 45 de minute. Nu te-ai oprit din râs. Eu încă mă gândesc cu voce tare. Mă uit la tine şi îmi imaginez că mintea ta arată acum ca o stradă goală şi atunci când gândeşti mintea ta arată ca o stradă goală cu semafoare care merg intermitent.
Mă uit acum la tine şi mă văd pe mine când aveam 2 ani. Nu văd decât o singură diferenţă. Şi eu, ca şi tine, când aveam 2 ani voiam să ţin ceva în gură. Diferenţa este că eu ţineam în gură un sfârc, tu ţii un deget.
Eşti un bou.

...da, până în clipa din urmă, tovărăşie îţi voi ţine. Cât timp inima-mi bate o simt pe a ta. Bine ai revenit, dragostea mea. 
(10 luni şi 10 zile)

3 comentarii:

alin miercuri, octombrie 21, 2009 10:35:00 p.m.  

Mulţumesc iubitei mele pentru tot ce a făcut pentru mine şi pentru că există,viata fără tine e doar intuneric,tu îmi aduci lumina de care am nevoie să văd cât de fericit sunt.Te voi iubi pentru totdeauna.

Dezaxata vineri, octombrie 23, 2009 6:21:00 p.m.  

8> cat de sweet e la finalll....as vrea sa mi-se zica si mie asa...te urasc...=P

visti,  joi, octombrie 29, 2009 3:24:00 p.m.  

parca am mai citit asta undeva :p

Trimiteți un comentariu

Facebook


Cui ii place:

Copyright ©

Conţinutul acestui site internet este protejat prin Legea dreptului de autor L8/1996 actualizată. Folosirea conţinutului ori a unor părţi din acesta fără înştiinţarea, respectiv aprobarea, proprietarului acestui site se pedepseşte conform legilor în vigoare.

Blog template by simplyfabulousbloggertemplates.com

Back to TOP